کد خبر: ۲۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
خرده فروشی بازی‌های رایانه‌ای یعنی GameStop ادعا می‌کند پلی استیشن 5 تاخیر نخواهد داشت و همین امسال عرضه می‌شود. نکته جالب اینجاست که به نظر می‌رسد شخصیت‌های Daredevil و Wolverine در غالب بازی‌های ویدیویی برای پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد.
به گزارش آی تابناک : خرده فروشی بازی‌های رایانه‌ای یعنی GameStop ادعا می‌کند پلی استیشن 5 تاخیر نخواهد داشت و همین امسال عرضه می‌شود. نکته جالب اینجاست که به نظر می‌رسد شخصیت‌های Daredevil و Wolverine در غالب بازی‌های ویدیویی برای پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد. یک مقایسه جالب نیز نشان می‌دهد قدرت (ترافلاپ) گرافیکی کنسول نسل بعدی برابر با 1658 گرافیک پلی استیشن 5 است.

اخباری مبنی بر نگرانی درباره تاخیر کنسول پلی استیشن 5 (و Xbox Series X) اخیرا منتشر شده بود که ویروس کرونا را علت آن معرفی می‌کند. حالا ظاهرا مدیر عامل GameStop ادعا کرده که کروناویروس احتمالا تاثیری در برنامه ریزی عرضه پلی استیشن 5 و XSX نخواهد داشت و تنها مشکلات کوچکی در بحث ارائه تمام محصولات پیش می‌آید. البته که آینده همچنان نامعلوم است و آقای Sherman تنها قصد دارد به سهام داران نگران خبرهای مثبت بدهد.

بازی‌های ابرقهمانی جدید در نسل بعد

یک پُست 4channel نیز ظاهرا جزئیاتی درباره بازی‌های Daredevil و Wolverine که برای PS5 و XSX و PC برنامه ریز شده، منتشر کرد. با توجه به این جزئیات Wolverine احتمالا گیم پلی مشابه God of War خواهد داشت و 2 الی 3 سال در مسیر توسعه است. Daredevil ظاهرا برای سال 2021 یا 2022 برنامه ریزی شده و قهرمان بازی را در نقشه‌ای به ابعاد 65 مایل مربع قرار می‌دهد. Daredevil قادر به استفاده از توانایی‌های خاص بوده و بازی حول محور امور کارآگاهی و مبارزات نزدیک جریان خواهد داشت. با این حال افشا کننده می‌گوید بازی در شیکاگو جریان دارد با این که Daredevil در نیویورک اتفاق می‌افتد. این می‌تواند به معنای اشتباه بودن این اطلاعات باشد یا اینکه مارول در نظر دارد یک شهر جدید را برای این ابر قهرمان در نظر بگیرد و از حضور مرد عنکبوتی جلوگیری کند؟

در آخر Android Central یک مقایسه جالب را به انجام رسانده که قدرت گرافیک پلی استیشن 5 را با مدل‌های قبلی پلی استیشن تطابق داده. PS5 در نهایت می‌تواند 10.28 ترافلاپ قدرت گرافیکی را فراهم کند در حالی که PS2 تنها 6.2 گیگافلاپ توانایی داشت، این یعنی 1658.06 برابر کمتر از 10.280 گیگافلاپ PS5. کنسول نسل بعدی PS3 نیز 230.4 گیگافلاپ قدرت داشت که یعنی 44.62 برابر ضعیف‌تر. پلی استیشن 4 نیز با 1.84 ترافلاپ 5.59 برابر قدرت بیشتری برای رسیدن به PS5 نیاز دارد. حتی PS4 Pro قدرتمند نیز باید 2.45 برابر توان بیشتری از 4.2 ترافلاپ داشته باشد تا بتواند با برادر نسل بعدی خود رقابت کند. البته که این یک مقایسه درست درباره قدرت نیست اما این موضوع نشان می‌دهد که گرافیک پلی استیشن 5 در مقایسه با پردازنده گرافیکی پلی استیشن 2 در کهکشان دیگری به سر می‌برد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار