کد خبر: ۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 13
به تازگی گجتی به بازار ارائه گردیده است که توسط آن میتوان میزان گلوتن موجود در غذا را مشخص کرد. این گجت یک دستگاه LED مثلثی شکل است که روی صفحه ال ای دی کوچک آن نقش صورتی طراحی گردیده است که اگر گلوتن موجود در غذای مصرفی در حد مطلوب باشد ،خندان و در حد نا مطلوب ناراحت و غمگین است.
به تازگی گجتی به بازار ارائه گردیده است که توسط آن میتوان میزان گلوتن موجود در غذا را مشخص کرد. این گجت یک دستگاه LED  مثلثی شکل است که روی صفحه ال ای دی کوچک آن نقش صورتی طراحی گردیده است که اگر گلوتن موجود در غذای مصرفی در حد مطلوب باشد ،خندان و در حد نا مطلوب ناراحت و غمگین است.
این گجت با نام مثلث نیما ارائه شده است، برای استفاده از این وسیله باید مقداری از غذای داخل بشقاب را در کپسول تهبیه شده قرار داد و پس از دودقیقه آنالیز،نمایشگر میزان مطلوب یا نا مطلوب بودن گلوتن مواد غذایی را مشخص خواهد کرد.
آیا این جوجه سوخاری بدون گلوتن است؟
علاوه بر تکنولوژی پیشرفته و چشم گیر این گجت ، مزیت های دیگری نیز این دستگاه را دوست داشتنی تر میکند. یکی از آنها سایز کوچک و قابل حمل بودن است که به شما این فرصت را میدهد از آن به عنوان یک آزمایشگاه همراه کوچک برای آنالیز غذای خود در همه جا به استفاده کنید.امتیاز دیگر این دستگاه مهربان سرعت عمل بالای ان است ،کاری که 15 دقیقه در یک ازمایشگاه زمان میبرد را در 2 دقیقه انجام میدهد.همچنین سازندگان این دستگاه آنرا وسیله مناسبی برای ارزیابی کیفیت غذای رستورانها نیز در نظر میگیرند و بر این باور هستند که میتواند رستوران داران را به چالشی برای تهیه غذای سالم تر دعوت کنند.
کمپانی سازنده این دستگاه خندان در مرحله پیش سفارش است و امیدوار است که تا تابستان امسال این محصول را به صورت عمده به بازار ارائه کند و قیمت تعیین شده بری این گجت 199 دلار آمریکا میباشد.

* کاترین صفوی و مونا بهروزی



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار