کد خبر: ۲۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 28
هوآوی روز گذشته از خانواده پرچمدار جدید خود، گوشی‌های P40 رونمایی کرد. این گوشی‌ها دارای دو صفحه نمایش متفاوت هستند. نمایشگر گوشی‌های P40 هوآوی ساخت کدام کمپانی است؟
به گزارش آی تابناک : هوآوی روز گذشته از خانواده پرچمدار جدید خود، گوشی های P40 رونمایی کرد. این گوشی‌ها دارای دو صفحه نمایش متفاوت هستند. نمایشگر گوشی‌های P40 هوآوی ساخت کدام کمپانی است؟

نسخه استاندارد P40 هوآوی دارای صفحه نمایش تخت 6.1 اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ است. در حالیکه دو گوشی P40 Pro و P40 Pro+ دارای نمایشگری خمیده از چهار گوشه هستند. این نمایشگر 6.6 اینچی OLED با رزولوشن1200×2640 پیکسل است. تفاوت دیگر آن با نمایشگر نسخه استاندارد این بوده که دارای نرخ نوسازی 90 هرتز (نسخه استاندارد 60 هرتز) است.

تولیدکننده نمایشگر گوشی‌های P40 هوآوی

پس از مراسم رونمایی، مدیرعامل شرکت BOE، سازنده صفحه نمایش، در حساب خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که این شرکت تولیدکننده تمام نمایشگرهای گوشی‌های سری P40 هوآوی بوده است.

BOE از موفقیت خود که تولید پنل‌های نمایشگر خمیده برای گوشی‌های پی40 پرو و پی40 پرو پلاس به گونه‌ای است که حفره‌ای برای دوربین سلفی و سنسور تشخیص عمق و هویت در نظر گرفته شده، افتخار می‌کند. البته در گوشی نسخه استاندارد پی 40 دو دوربین (در واقع یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک سنسور بایومتریک و نه تشخیص عمق) در نظر گرفته شده است.

این شرکت همچنین آمار و ارقامی نیز ارائه داده است که به واسطه آنها حالا می‌دانید که کمپانی چینی BOE، پس از سامسونگ دومین تولیدکننده و توزیع کننده بزرگ نمایشگرهای AMOLED در سراسر جهان است. البته در بازار خانگی، یعنی چین، وضع کاملاً متفاوت است و BOE با 86.7 درصد، سهم خیره کننده از بازار را در اختیار خود دارد.

البته این شرکت یک شبه راه صد ساله را نپیموده و پیش از این هم نقش مهمی در تولید نمایشگر گوشی‌ها داشته است. به عنوان مثال، بد نیست بدانید که نمایشگرهای خمیده گوشی‌های هوآوی Mate Xs و موتورولا ریزر و گوشی‌های دیگری مانند Reno3 Pro 5G و حتی بخشی از دستگاه‌های LG V60 ThinQ 5G توسط آنها تولید شده است.




منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار