کد خبر: ۲۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 17
کمپانی ریلمی درحال آماده کردن مقدمات مراسمی در روز 17 مارس برای رونمایی از یکی دیگر از دستگاه‌های میانرده خود با نام ریلمی 6i است و اخیرا مشخصات ریز و درستی از این دستگاه منتشر شده بود که هم اکنون ریلمی برای خاتمه دادن به شایعات مشخصات رسمی ریلمی 6i را به صورت یک تیزر منتشر کرد.
به گزارش آی تابناک : کمپانی ریلمی درحال آماده کردن مقدمات مراسمی در روز 17 مارس برای رونمایی از یکی دیگر از دستگاه‌های میانرده خود با نام ریلمی 6i است و اخیرا مشخصات ریز و درستی از این دستگاه منتشر شده بود که هم اکنون ریلمی برای خاتمه دادن به شایعات مشخصات رسمی ریلمی 6i را به صورت یک تیزر منتشر کرد.

ریلمی شروع خوبی در صنعت تلفن همراه در سال 2019 داشت و با عرضه تلفن‌های با کیفیت اما با قیمتی بسیار پایین توانست تا لقب "FlagShip Killer” را از کمپانی وان پلاس بدزدد و به خود اختصاص دهد. بعد از جا افتادن نام این کمپانی در بین مردم، ریلمی به سمت تولید تلفن‌های میانرده روی آورد و حال شاهد این موضوع طی چند وقت اخیر هستیم.

Realme 6i

مدیاتک در کنار 48 مگاپیکسل !

ریلمی 6i یکی از دستگاه‌هایی است که صحبت‌های زیادی درباره آن شده است و ریلمی نیز طی انتشار خبری رسمی اعلام کرده است که روز 17 مارس قرار است از این دستگاه رونمایی نماید. طبق تیزر منتشر شده این دستگاه از پردازنده Helio G80 استفاده کرده است. این پردازنده که ساخت کمپانی مدیاتک است دارای هشت هسته پردازشی با سرعت‌های 2 و 1.8 گیگاهرتز است که به ترتیب چهار هسته با معماری Cortex-A75 با سرعت 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته پردازشی دیگر با معماری Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز می‌باشند.

به غیر از پردازنده، ریلمی 6i به شارژ سریع 18 واتی مجهز شده است. این آداپتور قادر است تا باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی دستگاه را در کمتر از دو ساعت از صفر درصد به صد درصد برساند که برای یک دستگاه میانرده با چنین ظرفیت باتری، سرعت و عملکرد مناسبی به حساب می‌آید. شارژ دستگاه نیز از طریق پورت USB-C انجام خواهد شد.

چینش دوربین چهارگانه دیگر یک مورد طبیعی در سال 2020 به حساب می‌آید و ریلمی نیز از این چینش برای این دستگاه استفاده کرده است اما هنوز مشخص نیست که اطلاعات دقیق هر یک از دوربین‌های دستگاه چه خواهد بود و تنها مقدار رزولوشن سنسور دوربین دستگاه تا به این لحظه 48 مگاپیکسلی اعلام شده است و خبری از نوع سنسور و دریچه دیافراگم آن نیست.

Realme 6i

سلفی 16 مگاپیکسلی با طعم WaterDrop Notch

در بخش طراحی پنل جلویی دستگاه برای نمایشگر شاهد در نظر گرفتن سبک Water Drop برای محل قرارگیری دوربین دستگاه هستیم که به نوعی یادآور RealMe 5i است. اما این دستگاه برخلاف 5i از یک دوربین با سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده کرده است. مشخصات رسمی ریلمی 6i برای بخش دوربین سلفی نیز متاسفانه هنوز نه از سمت کمپانی تولید کننده این تلفن همراه و نه از سمت شایعات مشخص نشده است.

بخش امنیتی دستگاه اما پسرفت از گذشته شده است و ریلمی به احتمال زیاد از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی دستگاه برای این دستگاه استفاده کند و خبری از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نخواهد بود.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار