کد خبر: ۲۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 16
تقریباً هیچ گیمری نیست که نام سری بازی‌های CS:GO را نشنیده باشد؛ یکی از برجسته و بهترین نسخه‌های این بازی Counter-Strike: Global Offensive نام دارد که اینک پس از چندین سال به صورت ناگهانی در حال ثبت رکوردهایی جالب توجه است؛ رکوردهایی که پس از نزدیک به 8 سال به دست می‌آیند؛ اما چرا حالا؟
به گزارش آی تابناک : تقریباً هیچ گیمری نیست که نام سری بازی‌های CS:GO را نشنیده باشد؛ یکی از برجسته و بهترین نسخه‌های این بازی Counter-Strike: Global Offensive نام دارد که اینک پس از چندین سال به صورت ناگهانی در حال ثبت رکوردهایی جالب توجه است؛ رکوردهایی که پس از نزدیک به 8 سال به دست می‌آیند؛ اما چرا حالا؟

بازی Counter-Strike: Global Offensive همچنان ژانر شوتر اول شخص، با پشتیبانی آنلاین را ادامه داده و که توسط کمپانی‌های Hidden Path Entertainment و Valve Corporation در سال 2012 معرفی شد. در آپدیت‌های پس از آن، محیط گرافیکی به هود یافته اما داستان اصلی همچنان پا بر جا است.

با وجود آنکه Counter-Strike: Global Offensive یکی از محبوب‌ترین عناوین جهانی به شمار می‌رود، اما تا به امروز و حتی پس از گذشت 8 سال، رکورد 1 میلیون گیمر همزمان را نشکسته بود. اینک این بازی به طور رسمی برای اولین بار در سراسر جهان، از مرز 1 میلیون گیمر همزمان عبور کرد. این اتفاق که در سرورهای Steam روی داد، برای اولین بار تعداد 1.007.62 گیمر همزمان را به ثبت رساند.

ccc-01.jpg

یکی از دلایل افزایش گیمرها در هفته‌های اخیر و شکست رکورد بازی‌ها، خصوصاً بازی‌های آنلاین، شیوع ویروس کرونا است. این ویروس سبب تعطیلی کسب و کارهای فراوان شده و بسیار مردم در سراسر جهان را خانه نشین کرده است. گیمرهایی که در قرنطینه به سر می‌برند، به دلایل یاد شده فرصت بیشتری را برای اجرای بازی‌ها داشته و به همین علت تعداد گیمرهای Counter-Strike: Global Offensive نیز از مرز 1 میلیون نفر عبور کرد. پس از این بازی، DOTA 2 نیز پیش از آن موفق به ثبت رکورد 694.829 گیمر همزمان شده بود.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار