کد خبر: ۲۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 15
به وضوح روشن است که Infinity Ward و Activision به نقطه قوت بازی‌های کامپیوتری دست پیدا کرده و در حال معرفی عناوین جدید Call Of Duty با طرفداران بسیار هستند؛ عناوینی که در حال شکست رکوردها، یکی پس از دیگری هستند. آیا این شرکت بازی‌های داستانی را فراموش می کند؟ با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : به وضوح روشن است که Infinity Ward و Activision به نقطه قوت بازی‌های کامپیوتری دست پیدا کرده و در حال معرفی عناوین جدید Call Of Duty با طرفداران بسیار هستند؛ عناوینی که در حال شکست رکوردها، یکی پس از دیگری هستند. آیا این شرکت بازی‌های داستانی را فراموش می کند؟ با ما همراه باشید.

بسیاری از گیمرها، عناوین Call Of Duty را در قالب بازی‌های داستانی-مرحله‌ای می شناسند؛ جایی که خاطرات بسیاری برای ما رقم خورده اما مدتی است که Infinity Ward و Activision این بخش را کاملا کنار گذاشته و تمام تمرکز خود را بر روی بازی‌های آنلاین با سبک‌هایی مانند بتل رویال قرار داده اند. بازی Call of Duty: Warzone، آخرین عنوان از سری بازی‌های COD است که در روزهای اخیر به صورت ناگهانی از سوی Activision معرفی و منتشر شده است.

1212.jpg

اینک Infinity Ward از ارقام سرسام آور این بازی سخن می گوید؛ Call of Duty: Warzone یک بازی آنلاین در سبک شوتر اول شخص بوده و دارای دو بخش بتل رویال و یک بخش اختصاصی (غارت) است که برای اولین بار در این بازی رونمایی شده است. این بازی که در تاریخ 10 ماه مارس منتشر شد، تنها در عرض 24 ساعت به 6 میلیون بازیکن دست پیدا کرده و این مقدار پس از گذشت 3 روز به رقم بیش از 15 میلیون گیمر رسیده است!

به گفته Infinity Ward، تیم توسعه دهنده بازی در تلاش برای افزایش تعداد بازیکنان بخش بتل رویال به 200 نفر بوده و بخش‌های جدیدی به این بازی اضافه خواهد شد. حال باید دید که آیا با این وضعیت کال آف دیوتی بخش داستانی بازی ها را به اولویت دوم تبدیل می کند؟





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار