کد خبر: ۲۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 15
در شرایطی که به زمان عرضه پردازنده‌های نسل دهم «اینتل» در کلاس دسکتاپ میانی موسوم به Comet Lake-H نزدیک می‌شویم، شرکت AMD به شکلی ویژه قیمت بسیاری از پردازنده‌های Ryzen 3000 را کاهش داده و این مسئله را به اطلاع برخی از رسانه‌ها رسانده است.
به گزارش آی تابناک : در شرایطی که به زمان عرضه پردازنده‌های نسل دهم «اینتل» در کلاس دسکتاپ میانی موسوم به Comet Lake-H نزدیک می‌شویم، شرکت AMD به شکلی ویژه قیمت بسیاری از پردازنده‌های Ryzen 3000 را کاهش داده و این مسئله را به اطلاع برخی از رسانه‌ها رسانده است. آیا اینک بهترین فرصت برای خرید پردازنده‌های Ryzen 3000 است؟

در حال حاضر مشخص نیست که آیا چنین تخفیف‌های بزرگی به بازار ایران هم نفوذ خواهند کرد یا خیر؛ با این وجود تا پایان این ماه کاربران اروپا و آمریکایی، و همچنین بسیاری دیگر از کشورها، می‌توانند پردازنده‌های Ryzen 3000 را با قیمت‌های بسیار کمتر خریداری کرده و این یک فرصت طلایی برای کاربرانی است که قصد خرید یک سیستم جدید را دارند.

amd-cut-3.png

شرکت AMD با همکاری وب سایت‌های فروش آنلاین در سراسر جهان اقدام به کاهش قیمت پردازنده‌های Ryzen 3000 به شکل جدی کرده است. اگرچه این کاهش قیمت برای بسیاری از پردازنده‌ها چندان دندان گیر نبوده و تخفیف بزرگی به شمار نمی‌رود، اما برخی دیگر یک کاهش قیمت خوب با افزایش ارزش خرید است. به عنوان مثال پردازنده 16 هسته‌ای Ryzen 9 3950X جای چندانی در این طرح نداشته اما Ryzen 9 3900X با کاهش قیمت 50 دلاری، به قیمت 419 دلار رسیده است.

amd-cut-1.PNG

با وجود کاهش قیمت پردازنده‌های نسل سوم رایزن، هدیه AMD به کاربران سر جای خود است؛ با خرید برخی از پردازنده‌ها کاربران از اشتراک رایگان سرویس بازی Xbox Game Pass به مدت سه ماه برخوردار خواهند شد. امیدواریم که چنین کاهش قیمت‌های جهانی مشمول بازار ایران هم بشود!




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار