کد خبر: ۲۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 15
امروز در گزارشی خواندیم که کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد مانند سال‌های قبل برگزار نخواهد شد و ردموندی‌ها این مراسم را به صورت آنلاین اجرا خواهند کرد.
به گزارش آی تابناک : امروز در گزارشی خواندیم که کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد مانند سال‌های قبل برگزار نخواهد شد و ردموندی‌ها این مراسم را به صورت آنلاین اجرا خواهند کرد. اکنون رسما مشخص کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل نیز به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شکل دیجیتال برگزار می‌شود.

برگزاری دیجیتال کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل

کنفرانس WWDC کوپرتینویی‌ها که برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده، چه در بخش نطق اصلی و چه در قسمت توسعه‌دهندگان امسال صرفا نمایشی آنلاین خواهند داشت. شرایط شیوع کرونا در امریکا نیز موجب اعلام وضعیت اضطراری شده است و با توجه به این شرایط، تصمیم بر برگزاری دیجیتال WWDC 2020 اتخاذ شده است. رئیس بازاریابی اپل اعلام کرده است که طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را در این باره منتشر خواهند کرد.

اپل در سال‌های اخیر کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در سن خوزه ایالات کالیفرنیا برگزار می‌کرد و اکنون این کمپانی باید 1 میلیون دلار به سازمان‌های این شهر برای عدم برگزاری این رویداد در سال 2020 بپردازد. معمولا اپل در نقط اصلی کنفرانس WWDC 2020 نسخه جدید سیستم عامل‌های iOS، macOS، tvOS و WatchOS را رونمایی میکرد و سپس در روزهای بعدی بر روی سایت خود در مورد توسعه پلتفرم‌های خود نمایش‌هایی را ارائه می‌داد. اما امسال کوپرتینویی‌ها روند متفاوتی خواهند داشت و به دلیل ویروس کرونا، نطق اصلی این رویداد بزرگ نیز آنلاین برگزار خواهد شد. تجمعاتی مانند رویدادهایی بزرگ می‌تواند در گسترش ویروس کرونا تاثیر چشمگیری داشته باشد و طبیعتا باید از اجرای چنین تجمعاتی جلوگیری شود.

از WWDC 2020 چه انتظاراتی داریم؟

در رویداد دیجیتال توسعه‌دهندگان اپل معرفی iOS 14 حتمی به نظر می‌رسد. همچنین کمپانی برنامه سلامتی جدیدی را برای iOS معرفی خواهد کرد. بر اساس شایعات قابلیت جدید نظارت بر خواب کاربر نیز به WatchOS 7 اضافه خواهد شد و این سیستم عامل به زودی احتمالا توانایی تشخیص سطح اکسیژن خون کاربر را نیز خواهد داشت. اپل ممکن است اجازه دهد کاربران از مرورگرها و کلاینت‌های ایمیل سوم شخص نیز به صورت پیش‌فرض در این سیستم عامل استفاده کنند.

پیش از اپل، گوگل کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را لغو کرد و دیگر رویدادهای مهمی که به واسطه شیوع ویروس کرونا لغو شدند یا به شکل دیجیتال برگزار خواهند شد، بیلد مایکروسافت، نمایشگاه E3، کنفرانس توسعه‌دهندگان فیسبوک، GDC و کنگره جهانی موبایل هستند.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار