کد خبر: ۲۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 14
سال 2014 بود که اولین تلفن همراه سری ردمی وارد بازار خرید و فروش تلفن همراه شد و کسی فکرش را نمی‌کرد که تنها در طی چند سال این زیر برند بتواند جایگاه مخصوصی برای خود داشته باشد.
به گزارش آی تابناک : سال 2014 بود که اولین تلفن همراه سری ردمی وارد بازار خرید و فروش تلفن همراه شد و کسی فکرش را نمی‌کرد که تنها در طی چند سال این زیر برند بتواند جایگاه مخصوصی برای خود داشته باشد. در زمانی که کمپانی‌های بزرگی مثل هوآوی، سامسونگ و اپل درحال تخت و تاز در بازار گوشی‌های همراه هستند، فروش 110 میلیون تلفن همراه توسط ردمی رکورد جذاب و عالی برای این برند می‌باشد.

ردمی چند وقتی است که تقریبا از کمپانی شیائومی جدا شده و تبدیل به یک برند جدا همانند Poco شده است اما موضوع اصلی در این میان، تحقیقات و مسائل ساخت ساز دستگاه‌های کمپانی ردمی است که هنوز با همکاری کمپانی اصلی این برند، شیائومی انجام می‌شود. اخیرا شاهد رونمایی ردمی از دو دستگاه ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس با مشخصات عالی بودیم و همین موضوع موضوع باعث شد تا افراد زیادی رو به استفاده از تلفن‌های همراه این برند بیاورند و نتیجه مثبت اینکار باعث شد تا ردمی بلاخره آمار فروش دستگاه‌های خود را طی این چند سال به انتشار بگذارد و طبق آمار منتشر شده، فروش 110 میلیون تلفن همراه توسط ردمی به ثبت رسیده است.

فروش 110 میلیونی ردمی

شاید جالب باشد که بدانید تلفن همراه ردمی نوت 4جی ارزان‌ترین تلفن همراه در کشور هند و ردمی نوت 4 نیز بین رتبه اول تا سوم بیشترین فروش در کشور هند را داشته است. برند ردمی نیز همانند برند Poco، بعد از مستقل شدن از برند شیائومی و تولید و ساخت تلفن‌های هوشمند طبق ساخته خود، توانسته است تا دستگاه‌های پر طرفدار با قیمت بسیار خوب را به دست مردم برساند. دوربین با چینش چهارگانه، پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت و باتری با ظرفیت و عمر بالا از ملاک‌های اصلی است که در تمامی دستگاه‌های ردمی شاهد آن هستیم و ردمی نوت 9 پرو مکس از نمونه‌های بارز آن است. این دستگاه با 128 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 8 گیگابایت رم، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 720G و چینش دوربین چهارگانه با کیفیت تنها 180 یورو قیمت دارد. البته این قیمت بسته به بازار کشور‌های مختلف ممکن است دچار تغییر شود اما نباید از واقعیت موضوع و قیمت پایین این دستگاه چشم پوشی نماییم.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار