کد خبر: ۲۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 14
شایعات جدید فضای آنلان اشاره می‌کنند که پلی استیشن 5 توان محاسباتی 11 ترافلاپ را با 52 واحد محاسباتی ارائه می‌دهد.
به گزارش آی تابناک : شایعات جدید فضای آنلان اشاره می‌کنند که پلی استیشن 5 توان محاسباتی 11 ترافلاپ را با 52 واحد محاسباتی ارائه می‌دهد. کاربر فروم NeoGAF که یکی از توسعه دهندگان تایید شده است به تازگی یک معما در خصوص مشخصات پلی استیشن 5 به اشتراک گذاشته است. تصویر مذکور گفتگوی یک پرنده با Mark Cerny (طراح پلی استیشن) به "زبان پرنده‌هاست”.
پیام مرموز مربوط به PS5

برخی کاربران فروم‌های NeoGAF و ResetEra سعی کرده‌اند تا این معما را حل کنند. تعداد Cooها (همان صدای پرنده) ظاهرا به واحدهای محاسباتی که 52 عدد است اشاره دارد. این پیام ظاهرا از نوعی قافیه بندی نیز برخوردار است که که به مگاهرتز برمی‌گردد و اینطور برداشت شده که گرافیک پلی استیشن 5 توانی 11.06 ترافلاپی با 52 واحد محاسباتی با فرکانس 1743 مگاهرتز خواهد داشت. همانطور که لیک‌های سال گذشته نیز نشان می‌دادند که فرکانس 2.00 گیگاهرتز در آزمایش قرار دارد احتمال این موضوع هست که پردازنده گرافیکی بتواند عملکردی فراتر را ارائه دهد.

اگر اطلاعات رونمایی شده امروز صحیح باشد، با اطلاعاتی که قبلا یکی دیگر از منابع در ماه ژانویه منتشر کرده بود یکسان است زیرا در آنجا نیز لیک مربوط به عدد 9.2 ترافلاپ را ناصحیح خوانده بود.

پلی استیشن 5 در اواخر سال عرضه خواهد شد

همانطور که این مطلب به شکل عجیبی رمزنگاری شده ما همه چیز را فعلا با شک و تردید در نظر می‌گیریم. سونی تا به اینجا درباره تمام مشخصات کنسول ساکت بوده اما بدون شک خیلی زود اطلاعات بیشتری به بیرون درز پیدا خواهد کرد البته اگر پلی استیش 5 امسال عرضه شود و تاخیری برای آن پیش نیاید.

هفته گذشته ما از توسعه دهنده بازی‌های Martha is Dead و Dead and Town of Light متوجه شدیم که پلی استیشن 5 به توسعه دهندگان اجازه داده تا از تراکم Texel بسیاری بالایی استفاده کنند. کنسول نسل بعدی سونی به شکل جهانی در اواخر سال عرضه خواهد شد و به محض انتشار اطلاعات بیشتر ما با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. باید ببینیم پلی استیشن 5 توان محاسباتی 11 ترافلاپ را ارائه خواهد داد یا چیزی فراتر از آن.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار