کد خبر: ۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 14
شرکت OnePlus در تلاش است تا نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود، یعنی سری 8 برای معرفی به بازار آماده کند. تا امروز اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی منتشر شده بود، اما خبر داغ امروز، لو رفتن وان پلاس 8 پرو به دست سفیر برند وان‌پلاس، یعنی رابرت داونی جونیور بود.
به گزارش آی تابناک : شرکت OnePlus در تلاش است تا نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود، یعنی سری 8 برای معرفی به بازار آماده کند. تا امروز اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی منتشر شده بود، اما خبر داغ امروز، لو رفتن وان پلاس 8 پرو به دست سفیر برند وان‌پلاس، یعنی رابرت داونی جونیور بود.

لو رفتن وان پلاس 8 پرو توسط آیرون من

روز گذشته عکس جدیدی از بازیگر دنیای هالیوود؛ یعنی رابرت داونی جونیور (بازیگر نقش آیرون من در سری فیلم‌های دنیای سینمایی مارول) منتشر شد. گوشی‌ای که در این عکس در دست این بازیگر است، هنوز معرفی نشده و به نظر می‌رسد که وان پلاس 8 پرو باشد. در تصویر به خوبی مشخص است که دوربین‌های این گوشی دارای ساختار عمودی هستند و این دقیقاً همان چیزی است که پیش‌تر در خبرهای پیرامون گوشی وان پلاس 8 پرو منتشر شده بود.

لو رفتن وان پلاس 8 پرو توسط رابرت داونی جونیور

براساس آنچه که پیش‌تر در شایعات مطرح شده است، سری 8 وان‌پلاس به احتمال زیاد دارای 3 عضو خواهد بود. نسخه استاندارد و پرو را پیش از این در سری‌های قبل دیده بودیم. اما OnePlus امسال برای اولین بار قصد دارد از نسخه لایت گوشی جدید خود نیز رونمایی کرد.

انتظار می‌رود که نسخه پرو که جذاب‌ترین نسخه میان این 3 است، دارای چیپست اسنپدراگون 865، نمایشگر جدیدی با رفرش ریت 120 هرتز و اتصال 5G باشد. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر این موضوع به گوش می‌رسد که در نهایت ممکن است وان پلاس تصمیم بگیرد تا در پرچمدار جدید خود از شارژ بی‌سیم نیز رونمایی کند. البته مسأله هنوز به تأیید شرکت چینی نرسیده و ممکن است در حد شایعه باقی بماند.

سری 8 گوشی‌های OnePlus قرار است که روز 14 اپریل (26 فروردین) رونمایی شوند. البته هنوز این تاریخ هم به تأیید رسمی وان‌پلاس نرسیده است. اما انتظار می‌رود که در هفته‌های باقیمانده به این تاریخ، اطلاعات بیشتری از این مراسم و اینکه آیا به صورت حضوری برگزار می‌شود و یا آن هم به دلیل شیوع ویروس کرونا، آنلاین خواهد بود، منتشر شود.  




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار