کد خبر: ۲۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 12
چند روزی از تائید ساخت سریالی توسط شبکه HBO بر اساس داستان بازی بسیار زیبای The Last of US می‌گذرد.
به گزارش آی تابناک : چند روزی از تائید ساخت سریالی توسط شبکه HBO بر اساس داستان بازی بسیار زیبای The Last of US می‌گذرد. همچنین خواندیم که طرفداران این بازی که قطعا سریال آن را نیز از دست نخواهند داد، نقش آفرینان دلخواه را برای آن انتخاب کردند. اکنون دستیار کارگردان این سریال موج اول شخصیت‌های سریال The Last of US را اعلام کرده است.

اعلام شخصیت‌های سریال The Last of US

در ساخت سریال "آخرین بازمانده از ما” Neil Druckman، یکی از نویسندگان داستان بازی، دستیار کارگردان خواهد بود و کارگردانی این اثر نیز بر عهده Craig Mazin، سازنده سریال زیبای چرنوبیل است. حال Druckman گروه اول شخصیت‌هایی که در این سریال حضور خواهند داشت را تائید کرده است. به جز یک مورد مرموز، هیچ نکته غافل‌گیر کننده‌ای در مورد شخصیت‌های این سریال وجود ندارد. البته ممکن است با انتشار The Last of US Part II، ابهام در مورد این شخصیت نیز از بین برود.

Neil Druckman طی یک توییت در صفحه شخصی خود، ضمن تبریک روز جهانی زن، چندین شخصیت زن را برای این سریال تائید کرده است. Ellie، Riley، Tess، Marlene و Maria در این توئیت عنوان شده اند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، Ellie، یکی از دو شخصیت اصلی داستان در سریال حضور خواهد داشت. حضور شخصیت Riley که دوست صمیمی Ellie هست نیز تائید شده است. Tess نیز دوست جوئل است. Marlene رهبر گروه Fireflies است. Maria دیگر شخصیت تائید شده برای این سریال است. او همسر Tommy، برادر جوئل است.

شخصیت مرموز سریال کیست؟ مادر الی یا دوستش؟

تمامی این شخصیت‌ها نشان از این دارند که داستان سریال The Last of US در قسمت اول بازی که آن را تجربه کرده‌ایم در جریان خواهد بود. همین طور احتمال در سریال شاهد برگشت به گذشته خواهیم بود و نحوه شروع رابطه Ellie و Riley را شاهد خواهیم بود. اما می‌رسیم به یک شخصیت مرموز که در توییت منتشر شده توسط Druckman، با چهار مربع خالی معرفی شده است. این یعنی شخصیتی با یک اسم 4 حرفی. تنها شخصیت مونث مهمی که در The Last  of US ظاهر نشد یا در بسته الحاقی Left Behind نیز حضور نذاشت، Anna است. Anna نام مادر مرحوم Ellie است که در قسمت اول بازی صرفا صدای او را شنیده‌ایم و نامه‌های او را خوانده‌ایم.

شخصیت Anna پیش از اینکه در قسمت اول بازی، داستان الی و جوئل آغاز شود از دنیا رفته بود بنابراین دست کم در این بخش از سریال آن را شاهد نخواهیم بود اما ممکن است در بخش دیگری از سریال، به طور مثال در یک فلاش‌بک یا خیال پردازی‌های الی، این شخصیت را ملاقات کنیم. دیگر شخصیت احتمالی، Dina است. دختری که در اولین تریلر The Last of US II با الی می‌رقصد. صداپیشگی Laura Bailey برای شخصیت Dina در قسمت دوم عنوان The Last of US تائید شده و برخی شایعات حاکی از این دارند که این بازیگر، نقش آفرینی این شخصیت را در سریال نیز بر عهده داشته باشد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار