کد خبر: ۲۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 12
نمایشگاه E3 2020 آخرین رویداد مهمی است که به دلیل ویروس جدید کرونا لغو شده است. پس از آنکه شایعاتی مبنی بر تصمیم Entertainment Software Association برای لغو بزرگترین رویداد بازی‌های ویدئویی جهان مطرح شد، در نهایت ESA این موضوع را تأیید.
به گزارش آی تابناک : نمایشگاه E3 2020 آخرین رویداد مهمی است که به دلیل ویروس جدید کرونا لغو شده است. پس از آنکه شایعاتی مبنی بر تصمیم  Entertainment Software Association برای لغو بزرگترین رویداد بازی‌های ویدئویی جهان مطرح شد، در نهایت ESA این موضوع را تأیید. این شرکت بیانیه‌ای در همین راستا نیز منتشر کرد.

بیانیه ESA برای  لغو نمایشگاه E3 2020

پس از مشاوره دقیق با شرکت‎های عضو در رابطه با سلامتی و ایمنی افراد این صنعت، طرفداران، کارکنان، غرفه‌دارها و شریکان ما در E3، ما تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه E3 2020 که قرار بود در روزهای 9 تا 1 ژوئن در لس آنجلس برگزار شود را لغو کنیم.
به‌دنبال نگرانی‌های زیاد و بیش از حد در مورد ویروس COVID-19، ما احساس کردیم که این، بهترین راه برای پیشبرد چنین وضعیت بی سابقه‌ای در جهان است. ما بسیار ناامید هستیم از اینکه قادر به برگزاری این رویداد برای طرفداران و حامیان خود نیستیم. اما میدانیم که این تصمیم درستی بر پایه اطلاعاتی است که امروز در اختیار داریم.
تیم ما به‌طور مستقیم با غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان برای اطلاعات بازپرداخت تمام مبلغ در تماس خواهد بود. ما همچنین در تلاش هستیم تا بتوانیم یک رویداد آنلاین برای نمایش تازه‌های این صنعت و اخبار در ژوئن 2020 برگزار کنیم. اطلاعات بیشتر در سایت E3Expo.com به‌روزرسانی خواهد شد.
از همه کسانی که ایده‌های خود را برای بهتر شدن E3 2020 ارائه کردند، تشکر می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظر رویداد E3 2021 خواهیم بود.

لغو نمایشگاه E3 2020

E3 یکی از بزرگترین هفته‌های سال برای صنعت بازی را رقم می‌زند. رویداد امسال اما به جهت معرفی پلی استیشن 5 و Xbox Series X از اهمیت بالاترین نیز برخوردار بود. هر چند که پیش از لغو این مراسم تعدادی از شرکت‎های بزرگ مانند سونی عدم حضور خود در E3 امسال را اعلام کرده بودند. با این حال، باید دید که آیا ESA می‌تواند با برگزاری رویدادی آنلاین، کاربران غمگین از لغو این مراسم را یک بار دیگر شاد کند، یا خیر.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار