کد خبر: ۲۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 11
براساس جدیدترین شایعاتی که از چین منتشر شده است، ایسوس در حال آماده سازی نسل سوم از گوشی‌های گیمینگ خود است. در جدیدترین خبرها زمان تقریبی معرفی ROG Phone III ایسوس و بخشی از مشخصات سخت‎افزاری این دستگاه مشخص شده است.
به گزارش آی تابناک : براساس جدیدترین شایعاتی که از چین منتشر شده است، ایسوس در حال آماده سازی نسل سوم از گوشی‌های گیمینگ خود است. در جدیدترین خبرها زمان تقریبی معرفی ROG Phone III ایسوس و بخشی از مشخصات سخت‎افزاری این دستگاه مشخص شده است.

زمان تقریبی معرفی ROG Phone III ایسوس

سال گذشته ایسوس، ROG Phone II را در فصل تابستان و ماه جولای معرفی کرد. اما عرضه این گوشی بدلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شد و این زمان معرفی ROG Phone III را نیز تحت تأثیر قرار داده است. حالا گفته شده است که این شرکت تایوانی قصد دارد نسل سوم گوشی گیمینگ خود را در سه ماهه سوم سال 2020 معرفی کند و از این باتوجه به شرایط موجود منطقی به نظر می‌رسد.

ROG Phone III جانشین نسل دوم این گوشی خواهد شد و از چیپست جدید کوالکام که هنوز معرفی نشده، یعنی اسنپدراگون 865 پلاس بهره خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعات کمی درخصوص این گوشی مشخص شده، اما از آنجاییکه سری ROG ایسوس تمرکز ویژه‌ای بر گیمینگ دارد، باید در مقایسه با نسل قبل، ویژگی‌های جالب توجه بیشتری داشته باشد.

سال 2019، دومین گوشی ROG برای اولین بار از اسنپدراگون 855+ استفاده کرد. این تراشه از نظر عملکرد 4 درصد قوی‌تر از اسنپدراگون 855 است و دلیل این موضوع اورکلاک پردازنده و گرافیک از 2.84 به 2.96 گیگاهرتز است. باوجود تفاوت کم دو پردازنده از نظر عملکرد با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که قدرت بیشتر همیشه بهتر است.

ظاهراً تفاوت میان اسنپدراگون 865 و 865+ نیز در همین حد خواهد بود. انتظار می‌رود که گوشی ROG Phone III دارای نمایشگری OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالاتر کم‌کم در میان گوشی‌های بالارده محبوب‌تر می‎شوند. ایسوس هم به‌عنوان تولیدکننده گوشی‌های گیمینگ تمرکز ویژه‌ای بر روی این بخش خواهد گذاشته است. به غیر از این موارد، انتظار می‌رود که ROG Phone III مجهز به مودم 5G نیز باشد.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار