کد خبر: ۲۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 10
نوت برداری یکی از موارد مهم در برنامه ریزی برای انجام کار‌های مختلف است و تلفن همراه یکی از بهترین وسیله‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به نوشتن تمام مسائل مالی، اقتصادی، خرید، پرداخت و غیره از طریق برنامه Note به صورت پیشفرض قرار گرفته در سیستم عامل اندروید کنید.
به گزارش آی تابناک : نوت برداری یکی از موارد مهم در برنامه ریزی برای انجام کار‌های مختلف است و تلفن همراه یکی از بهترین وسیله‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به نوشتن تمام مسائل مالی، اقتصادی، خرید، پرداخت و غیره از طریق برنامه Note به صورت پیشفرض قرار گرفته در سیستم عامل اندروید کنید. برنامه Potato Notes یکی از کامل‌ترین نرم افزار‌های موجود در این زمینه است که با داشتن UI بسیار زیبا، نوت برداری را برای کاربران خود آسان‌تر کرده است. معرفی برنامه Potato Notes برای کسانی است که نیاز به نوت برداری شدید کار‌های خود دارند و به یک برنامه کامل برای اینکار نیاز دارند.

برنامه Potato Notes از جمله برنامه‌هایی است که تم سیاه را نیز به رابط کاربری خود آورده است تا کاربرانی که از اندروید 9 یا نسخه‌های پایین‌تر آن استفاده می‌کنند بتوانند بدون نیاز به انجام کار خاصی، یک رابط سیاه برای نرم افزار Notes خود داشته باشند. به غیر از این مورد قابلیت‌های جذابی مثل Double tap note to star نیز استفاده از این برنامه را راحت‌تر از مابقی رقبای آن کرده است. همچنین می‌توانید با استفاده از رنگ بندی دلخواه، عنوان بخش‌های مختلف برنامه را به طور کامل تغییر دهید.

تنظیمات برنامه Potato Notes

ساخت حساب کاربری

اگر تا الان نگران از دست دادن اطلاعات و نوشته‌های خود بودید باید بگوییم که این اتفاق دیگر نخواهد افتاد. با ساخت اکانت در برنامه Potato Notes و همگام سازی نوشته‌های خود به صورت آنلاین با حساب کاربری خود قادر خواهید بود تمام آن‌ها را در تلفن همراه دیگر یا در صورت پاک شدن نرم افزار از روی تلفن همراه خودتان، دوباره بازگردانی کنید. برای ساخت حساب کاربری بعد از وارد شدن به نرم افزار و گذر از مرحله تنظیم رنگ و تم برنامه، Potato Sync به شما نمایش داده می‌شود که با لمس بر روی Get Started وارد بخش ساخت و یا ورود به حساب کاربری برنامه Potato Notes خواهید شد. بعد از ورود به این بخش در صورتی که حساب کاربری ندارید بر روی گزینه Register لمس نمایید.

ایجاد حساب کاربری در Potato Notes

سپس بعد از تکمیل فرم ثبت نام برنامه و ثبت گزینه Register، به راحتی بدون نیاز به تایید ایمیل خود، می‌توانید از بخش Login وارد حساب خود شوید.

یکی از گزینه‌های کاربری در این برنامه در بخش Setting قرار دارد که با استفاده از منوی همبرگری گوشه پایین صفحه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. بعد از ورود به بخش Setting کافیست تا از بخش Developer Options، گزینه Show ID labels را فعال کنید.

تنظیمات برنامه Potato Notes

با فعال کردن این گزینه یک ID به کنار تمامی نوت‌های نوشته شده شما اضافه می‌شود و در آینده در صورتی که نیاز به پیدا کردن یک نوت خاص داشته باشید به راحتی می‌توانید با استفاده از ID آن، مورد خود را پیدا نمایید. همچنین گزینه جستجوی موجود در برنامه نیز بسیار کاربری است و در کسری از ثانیه نتیجه جستجوی شما را پیدا خواهد کرد اما در صورتی که چندین نوت با یک کلمه خاص داشته باشید آن زمان است که جستجو کمی سخت خواهد شد.

برنامه Potato Notes

با لمس گزینه "+” می‌توانید شروع به نوشتن و نوت برداری نمایید و در صورت نیاز تصاویر و حتی لیست نیز به آن اضافه نمایید، سپس با انتخاب گزینه More ( سه نقطه ) و انتخاب گزینه Change Note Color، رنگ مطلب خود را به راحتی تغییر دهید. امیدواریم از معرفی برنامه Potato Notes لذت برده باشید و نهایت استفاده را از این برنامه برای نوشتن تمامی نوت‌های خود کنید.

دانلود از گوگل پلی






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار