کد خبر: ۲۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 09
برنامه‌های زیادی در زمینه تولید تصاویر زمینه وجود دارد و منابع زیادی نیز در این برنامه‌ها مشغول بارگذاری تصاویر زمینه هستند اما متاسفانه بسیاری از این برنامه‌ها تراز بین تصاویر زمینه موبایل را رعایت نکرده‌اند و همین موضوع باعث شده است که تصاویر زمینه شلوغ، زیبایی دستگاه شما را از بین ببرد.
به گزارش آی تابناک : برنامه‌های زیادی در زمینه تولید تصاویر زمینه وجود دارد و منابع زیادی نیز در این برنامه‌ها مشغول بارگذاری تصاویر زمینه هستند اما متاسفانه بسیاری از این برنامه‌ها تراز بین تصاویر زمینه موبایل را رعایت نکرده‌اند و همین موضوع باعث شده است که تصاویر زمینه شلوغ، زیبایی دستگاه شما را از بین ببرد. برنامه Pexels آمده است تا این قوانین را به طور کامل عوض کند و تصاویر زمینه زیبایی را در اختیار شما قرار بدهد.

برنامه‌های زیادی مثل WallpaperCraft این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهند که در صورت انتخاب تصویر زمینه مورد نظر خود، آن را داخل خود برنامه قبل از تنظیم شدن آن برای صفحه خانه و یا لاک اسکرین، ویرایش کنید و رنگ بندی جذابی برای آن انتخاب کنید. این مورد در برنامه Pexels وجود ندارد اما نباید این مورد را یک نقطه ضعف بدانید. تصاویر زمینه در نظر گرفته شده در این برنامه به قدری کامل و بدون نیاز به ویرایش هستند که نیازی به حضور گزینه Edit Photo برای آن‌ها وجود ندارد و کافیست تا بعد از دانلود برنامه با کمی گشت در برنامه به این نتیجه برسید.

Pexels یک سایت معروف برای افرادی است که دنبال ساخت یک رزومه برای عکاسی هستند و از آنجایی که تصاویر قرار گرفته در این سایت برای استفاده عموم آزاد است به راحتی می‌توانید با انتخاب تصویر زمینه مورد نظر خود تا رزولوشن 4K و حتی 8K، یک روح دیگر به صفحه خانه موبایل خود دهید. برای ورود به سایت این نرم افزار می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده از سایت و برنامه Pexels نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارید.

کار با نرم افزار

بعد از دانلود و نصب نرم افزار از طریق Google Play و وارد شدن به آن می‌توانید اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. در صورتی که نیاز به ساخت حساب کاربری ندارید نیز مشکلی وجود ندارد و هیچ محدودیتی در بخش دانلود تصاویر وجود ندارد.

برنامه Pexels

با کمی سرچ در برنامه می‌توانید نتیجه مورد دلخواه خود را پیدا کنید و سپس بعد از آن تنها با لمس با بر روی تصویر وارد بخش جزئیات تصویر به همراه بخشی برای دانلود آن خواهید شد. به طور مثال تصویر صحرا مورد نظری که توسط ما انتخاب شده است رزولوشنی 4539×3631 دارد که برای تنظیم شدن بر روی نمایشگر تلفن همراه رزولشون کاملا مناسبی است. همچنین این رزولوشن برای قرار گرفتن بر روی مانیتور‌هایی با رزولشون FHD و حتی 2K نیز مناسب است و از کیفیت خوبی برخوردار است. گرچه تصاویری با رزولوشن بالاتر و پایین‌تر نیز در این برنامه وجود دارد اما با انتخاب گزینه Change Size، رزولوشن دلخواه خود را برای دانلود تصویر زمینه مورد نظر خود تنظیم کنید.

سایت این برنامه نیز به صورت کامل تمامی سورس موجود در برنامه را در خود دارد و می‌توانید تمامی عکس‌های خود را همزمان هم بر روی سایت و هم روی برنامه مشاهده نمایید و بنابر سلیقه خود تصویر زمینه سیستم خود را با تصویر زمینه تلفن همراه خود یکی کنید.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار