کد خبر: ۲۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 09
سرمایه‌گذاری نیسان در خط تولید قشقایی به مبلغ 400 میلیون دلار شرکت را برای عرضه‌ی مدل جدید این خودرو تا آواخر سال جاری میلادی آماده می‌کند.
به گزارش آی تابناک : سرمایه‌گذاری نیسان در خط تولید قشقایی به مبلغ 400 میلیون دلار شرکت را برای عرضه‌ی مدل جدید این خودرو تا آواخر سال جاری میلادی آماده می‌کند. تجهیزان جدید در کارخانه ساندرلند این کمپانی شامل دستگاه پرس پرقدرت است که به تنهایی 52 میلیون دلار برای این شرکت آب خورده است.

پِرِس‌های پرقدرتتر با سرمایه‌گذاری نیسان در خط تولید قشقایی

این دستگاه پرس جدید قادر به اعمال فشار 5200 تُن است و در طول سال می‌تواند تا 6.1 میلیون پنل خودرو تولید کند. از دیگر مشخصات خارقالعاده این دستگاه ۲۰۰۰ تُنی می‌توان به سیستم بازیافت ظایعات اشاره کرد. به علاوه نیسان در خط تامین ورق‌های آهنی نیز به روزرسانی‌هایی انجام داده تا اواخر سال جاری تولید مدل قشقایی جدید آغاز شود.

اولین پنلی که در این کارخانه تولید شد برای گلگیر‌های نیسان جووک بود. نیسان هم اکنون نسل دوم این مدل را تولید می‌کند و در مارس 2020 دهمین سال تولید اولین جووک از کارخانه‌ی ساندرلند را جشن خواهند گرفت. نیسان جووک موجود در بازار امروز نیز به طور اختصاصی از سال 2019 از همین کارخانه تولید می‌شود.

پیش از این سرمایه گذاری نیسان در خط تولید مبلغ 100 میلیون دلار برای تولید نیسان جووک هزینه شده که همه‌ی اینها جزو برنامه پنج ساله‌ی شرکت برای نوسازی کلی خط تولید تا مبلغ ۱ میلیارد دلار است. اما پشت این سرمایه گذاری پشتیبانی وزارت صنعت، تجارت و انرژی دولت انگلستان به چشم می‌خورد.

همیشه حرف از کیفیت زده می‌شود

آشوانی گوپتا مدیر ارشد عملیاتی نیسان درباره خط تولید قشقایی جدید می‌گوید:

تولید قشقایی در سال 2006 باعث ایجاد بخش کراس‌اوور شد. این مدل از طراحی تا تولید در انگلیس متولد شده و از خودروهای مرجع جهت مقایسه استفاده می‌شود. تیم ما در انگلستان همیشه برای حفظ کیفیت و تعیین محدوده‌ی آن تلاش می‌کنند.

استیو مارش معاون تولید نیسان اضافه کرد:

دیدن تولید اولین پنل‌های عالی پرس شده‌ در ‌‌آن زمان لحظه‌ی نابی بود و این نشان از مهارت و توانایی ما در منطقه‌ی مرساید دارد. از طرف کل خط تولید می‌‌خواهم بگویم که دیدن مدل جدید در خیابان‌ها برای ما مایه‌ی افتخار است و برای برآورد کردن خواسته‌ی مشتریان خود با سطح کیفی مد نظر مسمم هستیم.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار