کد خبر: ۲۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 07
Ghost of Tsushima، ساخته جدید استودیو ساکر پانچ پروداکشنز است که به طوری انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 سونی توسعه داده شده است.
به گزارش آی تابناک : Ghost of Tsushima، ساخته جدید استودیو ساکر پانچ پروداکشنز است که به طوری انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 سونی توسعه داده شده است. در حالی که مدت‌هاست انتظار اعلام زمان انتشار این بازی را می‌کشیم، سونی و ساکر پانچ بالاخره با انتشار یک تریلر جدید، تاریخ انتشار Ghost of Tsushima را رسما اعلام کرده‌اند.

تریلر جدید و حماسی به همراه تاریخ انتشار Ghost of Tsushima

"روح سوشیما” زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت در دسترس قرار خواهد گرفت. با توجه به سکوت سونی در این باره، پیش‌بینی میشد دست کم در پایان تابستان این عنوان مورد انتظار منتشر شود اما اکنون مشخص شده این بازی در اوایل تابستان عرضه خواهد شد. همچنین سونی تریلر داستانی جدید و فوق‌العاده زیبایی را همزمان با اعلام تاریخ انتشار Ghost of Tsushima از این بازی منتشر کرده که انتظارات را بیش از پیش از این عنوان بالا می‌برد.

در این تریلر شاهد نمای بهتری از دنیای بسیار زیبای بازی هستیم و شخصیت‌های داستان نیز با وضوح بیشتری به نمایش گذاشته شده‌اند. جین ساکای، شخصیت اصلی بازی و همان روح سوشیما است و در تریلر کاملا این شخصیت مشهود است. همچنین در تریلر جدید با عموی شخصیت اصلی داستان و لرد شیمورا و همچنین شخصیت بدجنس و منفی داستان یعنی Khotun Khan آشنا می‌شویم که فرمانروایی سپاه مغول را در حمله به ژاپن بر عهده دارد. همچنین شاهد صحنه‌های اکشن بسیار زیبا و دیالوگ‌های تاثیرگذاری در تریلر جدید این بازی هستیم که نوید یک شاهکار را می‌دهد.

آغاز پیش فروش بازی در نسخه های ویژه و نفیس

با اعلام رسمی تاریخ انتشار Ghost of Tsushima، پیش فروش این بازی نیز آغاز شده است سونی به همراه نسخه معمولی، نسخه‌های ویژه این بازی را نیز معرفی کرده است. نسخه دیجیتال دلوکس این بازی که در زیر تصویر آن درج شده به قیمت 70 دلار به فروش خواهد رسید. این نسخه شامل یک نسخه دیجیتال از بازی به همراه نمادی از قهرمان سوشیما به همراه اسب، ماسک، شمشیر و زره او می‌باشد. این مجموعه واقعا نفیس است.

نسخه دیجیتال دلوکس بازی روح سوشیما

نسخه فیزیکی Special Edition این بازی نیز با قیمت 70 دلار عرضه خواهد شد که آیتم‌های این مجموعه نیز در تصویر زیر قابل رویت است.

نسخه Special Edition بازی Ghost of Tsushima

و در نهایت نسخه مخصوص کالکتورها یعنی Collectors Edition که بی شک نفیس‌ترین نسخه از این بازی محسوب می‌شود و برای خرید آن باید 170 دلار بپردازید. این نسخه مضاف بر آیتم‌های نسخه‌های ویژه فوق، آیتم‌های بیشتر و زیباتری در خود جای داده است. Ghost of Tsushima در تاریخ 26 ژوئن مصادف با 6 تیر 99 برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نسخه Collectors Edition بازی Ghost of Tsushima
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار