کد خبر: ۲۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 05
امروزه صفحه کلیدهای گیمینگ گوناگونی در بازار وجود دارند که هر یک با ویژگی‌های خود، امکانات جالب توجهی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. اما شاید هیچ‌کدام از آنها به خاصی Everest نبوده و این تفکر مهندسی بازی جذاب را در طراحی خود لحاظ نکرده باشند. برای آشنایی با یکی از جذاب‌ترین صفحه کلیدهای جهان با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : امروزه صفحه کلیدهای گیمینگ گوناگونی در بازار وجود دارند که هر یک با ویژگی‌های خود، امکانات جالب توجهی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. اما شاید هیچ‌کدام از آنها به خاصی Everest نبوده و این تفکر مهندسی بازی جذاب را در طراحی خود لحاظ نکرده باشند. برای آشنایی با یکی از جذاب‌ترین صفحه کلیدهای جهان با ما همراه باشید.

صفحه کلید «اورست» که به تازگی وارد استارتاپ کیک استارتر شده است، امیدوار است که موفق به تولید انبوه شده و ویژگی‌های آن نیز نشان می‌دهند که Everest بدون شک به تولید انبوه خواهد رسید. این صفحه کلید از سوئیچ‌های کاملاً مکانیکی بهره برده و در زمره صفحه کلیدهای مکانیکی قرار می‌گیرد. اورست از کلیدهای Cherry MX بهره برده و دارای LED RGB کامل است.

KEY-04.gif

در بالای صفحه کلید یک نشانگر دیجیتالی تعبیه شده است که به وسیله یک پردازنده ARM راه اندازی شده و قابل برنامه ریزی توسط گیمرها است. و اما ویژگی خاص کیبورد گیمینگ Everest، قابلیت ماژولار بودن کامل آن است. گیمرها می‌توانند بخش استراحتگاه دست را به صورت کامل جدا کرده و یا نصب کنند. همچنین نشانگر بالای صفحه کلید نیز قابل جا به جایی بوده و حتی بخش Num Pad نیز می‌تواند در سمت چپ و یا راست نصب شده و یا حتی به صورت کامل برداشته شود.

KEY-03.jpg

در بالای بخش Num Pad، 4 کلید وجود دارد که به صورت دلخواه قابل برنامه ریزی بوده و Everest از متریال آلومینیومی تولید شده است. امکان تعویض سوئیچ‌ها، یکی دیگر از قابلیت‌های این صفحه کلید جذاب است. اورست از رابط نسل اول USB Type-C 3.2 پشتیبانی کرده و بخش LED RGB آن نیز با یک برنامه مجزا قابل مدیریت است. این صفحه کلید در دو مدل Everest Max و Everest Core عرضه می‌گردد که در نهایت باز هم هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. این صفحه کلید با شروع قیمت 95 یورو و در گران‌ترین مدل نیز با قیمت 199 یورو به فروش می‌رسد. جالب است بدانید که سفارش و پشتیبانی از آن، به مقادیر بسیار بالایی رسیده است.

KEY-01.png





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار