کد خبر: ۲۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 05
طبق نوشته جدید مینگ‌چی کو، تحلیلگر معتبری که به واسطه پیش بینی‌های دقیق از محصولات معرفی نشده اپل کاملا شناخته شده است، کمپانی اپل در حال طراحی شش محصول با پنل Mini LED می‌باشد که مک بوک پرو 14.1 اینچی یکی از این شش محصول است.
به گزارش آی تابناک : طبق نوشته جدید مینگ‌چی کو، تحلیلگر معتبری که به واسطه پیش بینی‌های دقیق از محصولات معرفی نشده اپل کاملا شناخته شده است، کمپانی اپل در حال طراحی شش محصول با پنل Mini LED می‌باشد که مک بوک پرو 14.1 اینچی یکی از این شش محصول است.

شش محصول با پنل Mini LED از سوی اپل در راهند

در جدیدترین یادداشت مینگ‌چی کو آمده است که اپل شش محصول که از پنل صفحه نمایش Mini LED برخوردارند را در دست ساخت دارد. این شش محصول اپل عبارتند از آیپد پرو 12.9 اینچی، آی‌مک پرو 27 اینچی، مک بوک پرو 14.1 اینچی، مک بوک پرو 16 اینچی، آیپد 10.2 اینچی و آیپد مینی 7 اینچی. قابل توجه‌ترین محصول در بین این شش محصول ذکر شده، مک بوک پرو 14.1 اینچی است که جایگزینی برای نسخه 13.3 اینچی مک بوک پرو نسل فعلی محسوب می‌شود. در واقع اپل دیگر مک بوک پرو را در اندازه 13.3 اینچی تولید نخواهد کرد. همان طور که مدل 15 اینچی با نسخه 16 اینچی جایگزین شد.

مینگ‌چی کو: کروناویروس بی تاثیر بر توسعه محصولات Mini LED اپل

در یادداشت مینگ‌چی کو آمده است که روند توسعه و تحقیق بر روی محصولات جدید اپل که به نمایشگر Mini LED مجهزند هیچ تاثیری از شیوع ویروس COVID-19 یا همان ویروس کرونا نگرفته است. در طول 5 سال گذشته تمرکز اپل بر روی فناوری Mini LED در حال رشد بوده است و پیش بینی ما بر این است که کوپرتنویی‌ها در حال توسعه شش محصول مختلف مجهز به این فناوری هستند. به گفته مینگ‌چی کو، آیپد پرو و آی‌مک پرو جدید اپل در سه ماهه چهارم 2020 و چهار محصول دیگر که بالاتر به آنها اشاره شد، در سال میلادی جاری روانه بازار خواهند شد.

 هر چند احتمال عرضه مک بوک پرو 14.1 اینچی در اواخر سال 2020 نیز وجود دارد. آیپد پرو 12.9 اینچی احتمالا از نظر مشخصات فنی بالاترین عضو این سری لقب بگیرد و مشخصات بهتری نسبت به مدل‌هایی که به نمایشگر معمولی LCD مجهزند داشته باشد. انتظار می‌رود اپل در ماه میلادی جاری رویدادی را برگزار کند و یک آیفون جدید ارزان قیمت را به همراه سری بروزرسانی شده آیپد پرو رونمایی کند. با اینکه پیش بینی‌های مینگ چی کو معمولا بسیار دقیقا است، با این حال امکان خطا وجود دارد بنابراین باید منتظر تائیدیه رسمی از سوی اپل بمانیم.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار