کد خبر: ۲۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 04
اپل همه ساله تعداد زیادی از محصولات خود را وارد بازارهای جهانی می کند. گوشی های با کیفیت، تبلت های به روز، ساعت های هوشمند و لپ تاپ های خوش ساخت همگی جز این محصولات هستند.
به گزارش آی تابناک : اپل همه ساله تعداد زیادی از محصولات خود را وارد بازارهای جهانی می کند. گوشی های با کیفیت، تبلت های به روز، ساعت های هوشمند و لپ تاپ های خوش ساخت همگی جز این محصولات هستند. اپل که به عنوان یک تولید کننده ی محصولات دیجیتال در سرتاسر جهان شناخته می شود، قیمت های به نسبت بالاتری برای عرضه ی محصول خود انتخاب کرده است.

 این قیمت بالا باعث خواهد شد تا عده ی بسیار زیادی نتوانند به صورت نقدی و یکجا از اپل خرید کنند. بازرگانی سیب با نوین ترین شیوه های خرید قسطی محصولات اپل توانسته راهی ساده برای استفاده از برترین تکنولوژی های روز را در اختیار همه ی علاقمندان قرار دهد. طراحی های به روز و فوق العاده ی اپل در محصولات خود باعث محبوبیت این برند در بین ایرانیان شده است، از طرفی سادگی دسترسی به لوازم جانبی و رابط کاربری در هر یک از این محصولات هر خریداری را وسوسه خواهد کرد تا صاحب یکی از جدیدترین فناوری های ساخته شده به دست بشر باشد.

برای خرید اقساطی محصولات اپل چه کنیم

خرید اقساطی گوشی آیفون برای همه ی علاقمندان به این محصول با کیفیت به سادگی امکان پذیر شده است. هر مدل جدیدی که از گوشی اپل وارد ایران می شود عده ای به اصطلاح گوشی باز علاقمند هستند تا با خریداری این مدل ها لذت استفاده از جدیدترین محصولات اپل را تجربه کنند.

 با گشت و گذار در بازار خواهید دید که قیمت های جدید گوشی اپل به صورت نقدی به چه میزان بالاست و هر روز هم با نوسانات ارزی این قیمت ها دست خوش تغییرات می شود. در راه خرید اقساطی اعتماد به یک بستر مناسب برای انجام خرید گام اولیه محسوب می شود، تضمین کیفیت کالا و وجود فیزیکی محلی برای مراجعه نیز از دیگر فاکتورهایی است که در خرید اقساطی باید به آن توجه کنید.

 با خریدهای قسطی، در بازه ی زمانی طولانی تر مبلغ کل محصول تسویه می شود اما از اولین مراجعه می توانید از گوشی یا هر نوع اکسسواری که مد نظر دارید استفاده کنید. برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی در بازرگانی سیب می توانید به سایت فروشگاهی این برند مراجعه کرده و تمام الزامات و مراحل را با جزئیات مشاهده کنید.

سامانه ی محاسبه گر برای خرید به صرفه

بازرگانی سیب در طراحی پلتفرم خود برای خرید اقساطی محصولات اپل، سامانه ی محاسبه گری نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد که کار را برای خرید راحت تر خواهد کرد. با جست و جوی بازرگانی سیب در موتورهای جست و جو می توانید به راحتی از چگونگی کارکرد این سامانه برای خرید اقساطی از جمله خرید اقساطی اپل واچ نیز بهره ببرید.

اپل واچ یک ساعت هوشمند مناسب برای کسانی است که فعالیت های بدنی زیادی دارند و یا فرصت استفاده از گوشی همراه را به عنوان یک ابزار ارتباطی ندارند. اپل واچ در اندازه های متفاوت و با بندهای مختلف قابل خریداری به صورت اقساطی است.

علاوه بر سامانه ی محسابه گر خرید اقساطی، پشتیبانان بازرگانی سیب چه به صورت غیر حضوری و چه به صورت حضوری آماده ی خدمات رسانی و پاسخ به پرسش های مشتریان هستند. از طریق واتس آپ و به صورت کاملا آنلاین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. محصولات اپل دیگر یک رویا برای کسانی که بودجه ی کمی در اختیار دارند نیست، کمتر از یک ساعت هر کسی می تواند یکی از محصولات این برند را خریداری کرده و از آن لذت ببرد.

 چه محصولاتی در طرح اقساطی بازرگانی سیب قابل خریداری هستند

هر آن چیزی که در تبلیغات تیزی اپل مشاهده می کنید در فروشگاه بازرگانی سیب قابل خریداری هستند. تمام محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا بعلاوه ی تضمین رجیستری هستند. خرید اقساطی ایرپاد از محبوب ترین بخش هایی است که دارندگان اپل تمایل دارند با آن یک ایرپاد جدید برای خود خریداری کنند، برای خرید ایرپاد باید به سلیقه و بودجه ی خود دقت کنید. ایرپادهای اپل در دو نوع پرو و ساده قابل خریداری به صورت قسطی هستند. با استفاده از ایرپاد می توانید در باشگاه، هنگام کار، رانندگی، پیاده روی و دیگر فعالیت ها از پخش موزیک لذت ببرید و یا تماس های خود را پاسخ دهید. محبوبیت ایرپاد در بین دارندگان گوشی های اپل به همین علت است.





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار