کد خبر: ۲۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 04
کمپانی سی‌سانیک یکی از خوشنام‌ترین سازندگان منابع تغذیه سیستم‌های کامپیوتری است که مقر آن در تایوان قرار دارد. سی‌سانیک بیش از 40 سال است که در زمینه تولید منابع تغذیه فعالیت دارد و تمامی کاربران حرفه‌ای کامپیوتر با این سازنده بزرگ آشنایی دارند.
به گزارش آی تابناک : کمپانی سی‌سانیک یکی از خوشنام‌ترین سازندگان منابع تغذیه سیستم‌های کامپیوتری است که مقر آن در تایوان قرار دارد. سی‌سانیک بیش از 40 سال است که در زمینه تولید منابع تغذیه فعالیت دارد و تمامی کاربران حرفه‌ای کامپیوتر با این سازنده بزرگ آشنایی دارند.

سه منبع تغذیه جدید کمپانی سی‌سانیک با سیستم فن‌لس

این کمپانی به تازگی سه منبع تغذیه جدید خود را که در خانواده پاورهای Prime Fanless قرار می‌گیرند رونمایی کرده است. سی‌سانیک سری پاورهای Prime Fanless خود را که از استاندارد کیفی 80 Plus Titanium بهره می‌برند با یک مدل 700 واتی که Prime Fanless TX-700 نامیده می‌شود گسترش داده است. در واقع این پاور جایگزینی برای مدل 600 واتی از همین سری از منابع تغذیه Sea Sonic محسوب می‌شود که در سال 2017 وارد بازار شده بود.

پاور Prime Fanless TX-700 شرکت Sea Sonic با وجود اینکه فاقد فن می‌باشد، اما از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار است. این محصول یک منبع تغذیه با سیستم کابل کشی تمام ماژولار است که راندمان با ورودی 230 VAC بیش از 95 درصد است و از قابلیت‌های شاخصی همچون MTLR، APFC برخوردار است. همچنین این پاور مجهز به مدارهای محافظتی مضاعف نسبت به دیگر منابع تغذیه است.

مشخصات فنی منابع تغذیه جدید کمپانی سی‌سانیک

سری PX و TX با استاندارد 80 Plus Titanium و 12 سال ضمانت

از نظر اتصالات، این منبع تغذیه بسیار غنی است و همراه خود دو کانکتور 8 پین EPS، چهار کانکتور 2+6 پین PCIe و 12 کابل برق SATA دارد. با توجه به تعداد بسیار بالای کابل‌های برق ساتا، این منبع تغذیه برای سیستم‌هایی که ذخیره سازهای بسیار زیادی دارند کاملا مناسب است. همان طور که اشاره شد، Prime Fanless TX-700 از استاندارد 80 Plus Titanium برخوردار می‌باشد. یعنی در هنگامی که سیستم زیر لود 50 درصدی است، راندمان این منبع تغذیه 94 درصد می باشد که نشان از کیفیت ساخت بسیار بالای این محصول دارد.

همچنین Sea Sonic سری پاورهای Prime Fanless PX خود را نیز با اضافه کردن یک مدل جدید 500 واتی و همچنین یک مدل 450 واتی توسعه داده است. از نظر ویژگی‌های الکتریکی، سری PX و TX منابع تغذیه فنلس این کمپانی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. اما راندمان سری PX در 230 VAC حدودا 93 درصد است. همچنین سری PX با خود دو کابل 8 پین EPS، دو کابل 2+6 پین PCIe و فقط هشت کابل برق SATA را با خود به همراه دارد. با برخورداری منابع تغذیه سری Prime Fanless PX از استاندارد 80 Plus Titanium می توانید به راندمان 92 درصدی در بارگذاری 50 درصدی سیستم دست پیدا کنید.

کمپانی سی‌سانیک هر دو سری Prime Fanless PX و Prime Fanless TX را با گارانتی 12 ساله روانه بازار می‌کند که زمان قابل توجهی است. اصلی‌ترین علت این ضمانت طولانی مدت احتمالا همان عدم وجود قطعات متحرک است که خبری از فن نیست و باعث شده طول این محصولات در مقایسه با پاورهای مجهز به فن خنک کننده فوق‌العاده بالا باشد. این شرکت محصولات جدید را در وب سایت خود قرار داده اما قیمت و زمان عرضه آنها را هنوز مشخص نکرده است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار