کد خبر: ۲۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 04
گلکسی بادز سامسونگ پاسخی مستقیم به ایرپاد اپل بود. ایرباد‌های واقعا بی سیم سامسونگ، قیمت پایین‌تری دارند و به گفته برخی، از طراحی بهتری هم برخوردار هستند.
به گزارش آی تابناک : گلکسی بادز سامسونگ پاسخی مستقیم به ایرپاد اپل بود. ایرباد‌های واقعا بی سیم سامسونگ، قیمت پایین‌تری دارند و به گفته برخی، از طراحی بهتری هم برخوردار هستند. گلکسی بادز پلاس ادامه دهنده همان راه نسل قبلی است و حتی در این راه توانسته علاوه بر افزایش کیفیت پخش موسیقی، تعمیرپذیرتر از قبل نیز باشد. در ادامه با هم کالبدشکافی این هدفون‌های کوچک را خواهیم دید.

وب سایت iFixit به نسل دوم هدفون‌های سامسونگ یعنی گلکسی بادز پلاس، امتیاز تعمیرپذیری ۷ از ۱۰ را می‌دهد که نسبت به نسل اول، پیشرفتی یک پله‌ای داشته است. همچنین از نظر این وب سایت، هدفون‌های کاملا بی سیم سامسونگ، تعمیرپذیرترین هدفون بازار بوده که از رقبایی مثل اپل رتبه‌ای بسیار بسیار بهتر کسب کرده‌اند. در ادامه ویدیو کالبدشکافی گلکسی بادز پلاس را مشاهده می‌کنید:

با این حال این وب سایت می‌گوید که برای باز کردن هر گوشی گلکسی بادز پلاس، باید آن را بین دو گیره پوشیده شده از فوم قرار داده و با فشار دادن آن، ایرباد را باز کنید. این روش از دید وب سایت iFixit اصلا روش مناسب نبوده ولی با این حال باقی ماجرا به سادگی هرچه تمام پیش می‌رود. از نظر فنی این گوشی از تکنولوژی حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کند. عدم پشتیبانی از ANC در سال ۲۰۲۰ تا حدودی غیر قابل قبول است ولی در کل نمی‌توان قیمت پایین‌تر هدفون‌های کاملا بی سیم را با رقیب مستقیم آن یعنی ایرپاد پرو را کتمان کرد.

گلکسی بادز پلاس

در هر صورت کاربران اکوسیستم سامسونگ می‌توانند یا خیالی آسوده از گلکسی بادز پلاس استفاده کنند، زیرا حتی اگر این هدفون‌ها خراب شدند یا به هر دلیلی نیاز به تعمیر پیدا کردند، می‌توانند آن‌ها را تعمیر کنند و دیگر متحمل پرداخت هزینه اضافی برای خریداری یک ست جدید نشوند؛ نعمتی که بسیاری از کاربران برند‌های دیگر از آن بی بهره‌اند.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار