کد خبر: ۲۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 03
برای برخی افراد، سفر مساوی است با ساحل و دریا! این را از خیل هم وطنانی که در هر تعطیلات راهی سواحل شمال کشور می شوند نیز می توان فهمید. خاصیتی در دریا و ساحل وجود دارد که باعث می شود انسان ها انرژی مضاعفی دریافت کنند.

برای برخی افراد، سفر مساوی است با ساحل و دریا! این را از خیل هم وطنانی که در هر تعطیلات راهی سواحل شمال کشور می شوند نیز می توان فهمید. خاصیتی در دریا و ساحل وجود دارد که باعث می شود انسان ها انرژی مضاعفی دریافت کنند. آفتاب گرفتن روی شن های نرم، شنا کردن، غواصی یا ورزش های آبی چنان طرفداران پر و پا قرصی دارند که باعث شده اند آژانس های مسافرتی و موسسات خدمات گردشگری مثل سلام پرواز، بیشترین تمرکز خود را روی نواحی ساحلی بگذارند. خوشبختانه در ایران و همسایه هایش، مناطق ساحلی بی نظیری وجود دارد که می توانند پذیرای گردشگران باشند. در این مقاله قصد داریم بهترین تور ترکیه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید نوروز امسال سفر لذت بخش تری را تجربه کنید.

آنتالیا: سواحل مدیترانه

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ما ایرانی ها و البته توریست های بسیاری از سراسر جهان، آنتالیا است. شهری که یکی از قدیمی ترین سکونت گاه های ترکیه به شمار می رود و به همین دلیل، آثار تاریخی و باستانی بسیاری دارد. با این حال، مهمترین جاذبه این شهر، دریا است: مدیترانه زیبا، آب های زلال، سواحل ماسه ای و بیش از 300 روز آفتابی در سال. مجموعه بی نظیری که هر گردشگری را برای شرکت در تورهای آنتالیا نوروز 99 وسوسه می کند. معمولا مردم آنتالیا را به خاطر استراحت و آرامش انتخاب می کنند و کمتر کسی به قصد ماجراجویی به این شهر می رود! اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهند یک تعطیلات آرام و بی دغدغه را سپری کنند، سفر با تور بهترین گزینه برای تان خواهد بود. در این حالت، کارشناسان حرفه ای و با تجربه آژانس تمامی هماهنگی های لازم را مانند رزرو هتل و پرواز انجام می دهند و شما می توانید با خیال راحت منتظر رسیدن تاریخ سفر بمانید.

از جمله سواحل جذاب آنتالیا، می توان به لارا اشاره کرد. 450 هکتار زمین با شن و ماسه های درخشان، باشگاه های ساحلی با امکانات کافی برای ورزش های آبی و ساحلی، کافه رستوران های متنوع، کلاب های شبانه و ... از جمله جذابیت های این ساحل هستند.

استانبول: سواحل دریای سیاه و مرمره

استانبول را می توان شهری چند منظوره دانست. شهری که همه گردشگران را با هر سلیقه ای راضی نگه می دارد. شهرت این شهر بیشتر به خاطر بناهای زیبای تاریخی، محله های جذاب و البته مراکز خرید متعدد است. با این حال، سواحل زیبایی نیز در این شهر وجود دارند که میزبان گردشگران بسیاری هستند. تنگه بسفر یکی از جذاب ترین نواحی این شهر است. جایی که دریای سیاه به دریای مرمره می پیوندد.

در این ناحیه تورهای کشتی متعددی بر پا می شود و تماشای نورپردازی شهر و بناهای تاریخی آن از روی دریا، تجربه بی نظیری خواهد بود. برای آفتاب گرفتن، شنا و ورزش های آبی در استانبول چند گزینه در پیش رو خواهید داشت. یکی از زیباترین سواحل این شهر، ترو بلو نام دارد. جایی که یک نمای بی نظیر از دریای سیاه، قایق ها و جزیره ها پیش چشم تان می گذارد. در این ناحیه کافه و رستوران های متعددی وجود دارد و موسیقی زنده، زیبایی محیط را تکمیل می کند. ساحل بابیلون هم گزینه جذاب دیگری است که جشنواره های موسیقی هم در آن برگزار می شود.

با توجه به تمامی مواردی که گفته شد، تور نوروزی استانبول طرفداران بسیاری دارد. با شرکت در یک تور می توانید هماهنگی تمامی امور لازم را به آژانس بسپارید و خود بدون هیچ دغدغه ای به سفر بروید. بهترین هتل ها و پرواز ها در اختیارتان خواهد بود و همچنین، از بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و گردش شهری نیز بهره مند خواهید شد.

کوش آداسی: سواحل دریای اژه

کوش آداسی در 71 کیلومتری استان آیدین و در کانون مراکز گردشگری مهمی مثل ازمیر، مارماریس و بدروم قرار دارد. شهری ساحلی با آب و هوای گرم و آفتابی، بناهای تاریخی متعدد و تفریحات جذاب که یکی از بهترین مناطق توریستی ترکیه محسوب می شود. جشنواره های مختلفی که در این منطقه برگزار می شود یکی از جاذبه های آن هستند و قایق های کروز و گردش های یک روزه دریایی جاذبه ای دیگر. بندر کوش آداسی به جزیره یونانی ساموس نزدیک است. با قایق های موتوری می توان از این بندر به بازدید جزیره رفت.

یکی از محبوب ترین سواحل کوش آداسی، ساحل مرکز شهر است. جایی که بین بندر و منطقه مارینا قرار گرفته و به هتل ها و مرکز شهر نزدیک است. چشم انداز دریا و جزیره کبوتر و کشتی هایی که در بندر پهلو گرفته اند، زیبایی خاصی به این منطقه داده است. بلوار ساحلی هم کافه ها و مغازه های متعددی دارد. برای خرید تور نوروزی کوش آداسی به وب سایت آژانس مراجعه کنید. پکیج های متنوعی طراحی شده است و هر یک از سفرها در تاریخ معینی برگزار می شوند. پس از انتخاب تاریخ، هتل و پرواز مورد نظرتان را مشخص کنید و با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. آن ها بهترین تعطیلات را برای تان برنامه ریزی خواهند کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار