کد خبر: ۲۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 03
پس از لغو گردهمایی و نمایشگاه‌های بزرگ در صنعت فناوری و دیجیتال، برخی شرکت‌ها از جمله NVIDIA مصمم به مبارزه با «ویروس کرونا» و کنترل برنامه‌های خود برای سال 2020 هستند.
به گزارش آی تابناک : پس از لغو گردهمایی و نمایشگاه‌های بزرگ در صنعت فناوری و دیجیتال، برخی شرکت‌ها از جمله NVIDIA مصمم به مبارزه با «ویروس کرونا» و کنترل برنامه‌های خود برای سال 2020 هستند. آن طور که پیداست، انویدیا تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا معرفی کارت‌های گرافیک آتی این شرکت با نام احتمالی Ampere، به بهترین شکل صورت گیرد. چرا انویدیا به برگزاری GTC 2020 پا فشاری می‌کند؟

دو گردهمایی و نمایشگاه بزرگ فناوری، دیجیتال و بازی، به دلیل نگرانی از شیوع «ویروس کرونا» لغو شده است. پس از MWC 2020، در روزهای اخیر شاهد لغو GDC 2020 بوده و می‌توان گفت که تنها CES 2020 بود که در این میان موفق به برگزاری آن هم بدون نگرانی شده است. لغو کنفرانس و نمایشگاه‌های معتبر جهانی، آسیب‌های جبران ناپذیری را به صنایع وابسته وارد می‌سازد. به عنوان مثال، با لغو برگزاری MWC 2020، شرکت‌هایی نظیر شیائومی ناچار به معرفی آنلاین محصولات خود شده‌اند.

vi-2.jpg

تعطیلی همایش، کنفرانس و نمایشگاه‌های بزرگ جهانی، یکی پس از دیگری اتفاق افتاده و هر یک ضربه‌ای مهلک را به دنیای سخت افزار، گوشی‌های موبایل، بازی و ... وارد می‌سازد. اینک NVIDIA در تلاش برای برگزاری GTC 2020، به طور رسمی اعلام کرده است که نه تنها GTC 2020 را تنها نمی‌گذارد، بلکه این بار با دست پُر به سراغ آن خواهد رفت.

نمایشگاه GTC 2020 در اواخر ماه مارس، میزبان  علاقه‌مندان و شرکت‌های فعال در زمینه‌هایی از جمله معماری‌های گرافیکی، هوش مصنوعی، یادگیری عمیق، اینترنت اشیاء، اتومبیل‌های خودران و محصولات وابسته به صنعت اتومبیل سازی، توسعه دهندگان و سازندگان تراشه خواهد بود. در این میان بیش از 600 جلسه و گردهمایی را شاهد هستیم که بخش بزرگی از آنها توسط انویدیا برنامه ریزی شده است.

نمایشگاه و همایش GTC امسال به دلیل احتمال بالای معرفی کارت های گرافیک Ampere و یا دست کم معماری آنها، بسیار مهم به نظر می رسد. حال انویدیا نیز به صورت رسمی تایید کرده است که خبری از لغو GTC 2020 نبوده و این شرکت تدابیر شدیدی را به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا مد نظر دارد. انویدیا در بیانیه خود ضمن اعلام این خبر گفت: ما به صورت کامل و از نزدیک، این اقدامات را زیر نظر داریم. نمایشگاه GTC 2020 حد فاصل روزهای 23 تا 26 ماه مارس در شهر سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. ویروس کرونا که نام دیگر آن COVID-19 است، از مبدا چین به کشورهای بسیاری از جمله ایران نفوذ کرده و همچنان در حال رشد است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار