کد خبر: ۲۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 03
این روزها اغلب کاربران برای دریافت آپدیت اندروید 10 برای گوشی خود لحظه شماری می‌کنند تا آخرین دست آورهای گوگل و البته سازنده گوشی خود را تجربه کنند. خبر خوب اینکه امروز آپدیت اندروید 10 برای گوشی Mi A3 (می A3) شیائومی منتشر شد و هم زمان انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی ردمی نوت 8 پرو به روسیه رسید.
به گزارش آی تابناک : این روزها اغلب کاربران برای دریافت آپدیت اندروید 10 برای گوشی خود لحظه شماری می‌کنند تا آخرین دست آورهای گوگل و البته سازنده گوشی خود را تجربه کنند. خبر خوب اینکه امروز آپدیت اندروید 10 برای گوشی Mi A3 (می A3) شیائومی منتشر شد و هم زمان انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی ردمی نوت 8 پرو به روسیه رسید. اما خبر بد اینکه شیائومی آپدیت اندروید 10 برای می A3 را پس گرفت. جزئیات را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

امروز برخی از دارندگان گوشی بسیار محبوب می A3 آپدیت ارتقا به اندروید 10 را دریافت کردند و بسیار موفق به نصب آن شدند. با این حال از همان لحظه‌های اولیه گزارش‌هایی از وجود مشکلات جدی در این آپدیت منتشر شد. ظاهراً این مشکلات به حدی شایع بوده‌اند که شیائومی تصمیم گرفته انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی می A3 را متوقف کرده و به ارائه وصله‌های امنیتی برای اندروید 9 بسنده کرده است.

5656.JPG

از آنجایی که می A3 جزء گوشی‌های برنامه اندروید وان است، می‌بایست کلیه قابلیت‌های جدید اندروید 10 را دریافت کرده باشد. با این حال برخی کاربران گفته‌اند صفحه لمسی گوشی آنها پس از نصب آپدیت اندروید 10 از کار افتاده است. کاربر دیگری نیز مدعی شده پس از دریافت پکیج 1.3 گیگابایتی این آپدیت و تلاش برای نصب آن، در نهایت صرفاً وصله‌های امنیتی اندروید 9 نصب شده است.

به گفته بخش پشتیبانی شیائومی، آنها در پی دریافت گزارش‌های متعدد نسبت به وجود مشکلاتی در این آپدیت، انتشار آن را تا زمان بررسی بیشتر متوقف کرده‌اند. حالا باید منتظر ماند و دید چه وقت آپدیت اندروید 10 برای گوشی می A3 دوباره منتشر می‌شود.

اما در یک خبر مرتبط دیگر، امروز آپدیت اندروید 10 برای گوشی ردمی نوت 8 پرو به کاربران ساکن روسیه رسید. پیش‌تر نیز این آپدیت در پاکستان منتشر شده بود، به این ترتیب به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتشار آن در مناطق بیشتری باشیم.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار