کد خبر: ۲۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 03
شب گذشته انویدیا رسماً اعلام کرد از حضور در GTC امسال صرف نظر کرده و در عوض به طور آنلاین رویدادهای اختصاصی خود را برگزار می‌کند. این در حالی است که پیش‌تر قرار بود انویدیا در محل برگزاری این کنفرانس در San Jose Convention Cente حضور یابد.
به گزارش آی تابناک : شب گذشته انویدیا رسماً اعلام کرد از حضور در GTC امسال صرف نظر کرده و در عوض به طور آنلاین رویدادهای اختصاصی خود را برگزار می‌کند. این در حالی است که پیش‌تر قرار بود انویدیا در محل برگزاری این کنفرانس در San Jose Convention Cente حضور یابد.

به گفته انویدیا، نگرانی‌ها بابت شیوع کروناویروس نوپدید و محافظت از سلامت کارکنان و بازدیدکنندگان، دلیل اصلی این تصمیم آنها است. به این ترتیب انویدیا تصمیم گرفته رویدادهای خود را به طور آنلاین برگزار کند تا از GTC هم عقب نماند.

انویدیا در بیانیه خود تاکید کرده نطق مدیر عامل این کمپانی، آقای هوانگ، پابرجاست اما به طور زنده از طریق اینترنت استریم خواهد شد. تمامی کسانه های داوطلب حضور در GTC شده‌اند، به طور کامل هزینه‌های پرداختی پس خواهند گرفت.

این جدیدترین رویداد بین الملی است که در پی هراس از شیوع کروناویروس جدید لغو می‌شود. تبعات کرونا ویروس جدید تنها اجتماعی نیست اما و تأثیرات جبران ناپذیری بر کسب و کارها و صنایع مختلف داشته است. با این حال دست کم در چنین مواردی می‌توان از راهکار جایگزین بهره گرفت.

بیماری که توسط ویروس کرونا 2019 یا سارس نوع دو ایجاد می‌شود، عمدتاً از طریق تماس با ترشحات تنفسی افراد بیمار منتقل می‌شود که به وضوح یک نگرانی جدی در نمایشگاه‌ها است. بهتر است شما هم از حضور در هرگونه اجتماع، نمایشگاه‌های احتمالی و مراسم‌های پر ازدحام خودداری کنید.

حال باید منتظر ماند و دید انویدیا چه چیز تازه ای برای معرفی کردن دارد. ممکن است فلج شدن تولید در چین و تایوان در پی شیوع کرونا ویروس، عرضه کارت های گرافیک آتی این کمپانی را به تعویق بیاندازد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار