کد خبر: ۲۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 03
اکانت هند کمپانی وان پلاس در ویدیو کوتاهی از حضور محصول کانسپت جدید وان پلاس خبر داده است و بر اساس این موضوع، باید شاهد رونمایی وان پلاس از یک محصول جدید در روز سوم مارس سال 2020 باشیم.
به گزارش آی تابناک : اکانت هند کمپانی وان پلاس در ویدیو کوتاهی از حضور محصول کانسپت جدید وان پلاس خبر داده است و بر اساس این موضوع، باید شاهد رونمایی وان پلاس از یک محصول جدید در روز سوم مارس سال 2020 باشیم.

متاسفانه در ویدیو منتشر شده توسط وان پلاس جزئیات دقیقی از محصول در انتظار رونمایی این کمپاین مشخص نیست اما واضح است که نباید منتظر رونمایی وان پلاس از OnePlus 8 و OnePlus 8Pro باشیم. گرچه طبق شایعات این کمپانی قصد رونمایی از سری هشتم گوشی‌های خود را در ماه مارس یا آپریل دارد و ممکن است که محصول کانسپت جدید وان پلاس تنها یک ترفند تبلیغاتی برای پنهان کردن مراسم اصلی، یعنی رونمایی از دو گوشی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو باشد.

به غیر از ویدیو، تصاویری از این محصول نیز توسط اکانت انگلیس توییتر وان پلاس منتشر شده که باز هم جزئیات دقیقی از این کالا را به ما نشان نمی‌دهد. این مورد ممکن است یک دوربین حرفه‌ای عکاسی باشد و شاید هم مکانیزم داخل تلفن‌های سری هشتم وان پلاس. مشخص نیست که کدام یک از این موارد درست خواهد بود و کافیست یک روز دیگر تا مشخص شدن این مورد توسط وان پلاس صبر نماییم.

محصول کانسپت جدید وان پلاس

در صورت رونمایی وان پلاس از وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو، باید انتظار صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی 120 هرتز بجای 90 هرتز و همچنین پردازنده اسنپدراگون 865 را از هر دو گوشی داشته باشیم. احتمالا وجود تفاوت در بخش دوربین دو دستگاه وجود دارد ولی تا به اینجای کار ترکیب چهارگانه دوربین وان پلاس 8 پرو با حضور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین تل فوتو 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال، دوربین 12 مگاپیکسلی الترا واید و یک سنسور 0.3 مگاپیکسلی TOF از جمله مشخصات دوربین این دستگاه هستند. همچنین احتمال استفاده وان پلاس از آداپتور شارژ 50 واتی برای این دستگاه زیاد است.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار