کد خبر: ۲۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 03
عنوان Final Fantasy VII Remake یکی بازی‌های مورد انتظار است که به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. انتشار نسخه اصلی این بازی به سال 1997 برمیگردد و بار دیگر استودیو اسکوئر انیکس این عنوان خاطره برانگیز را بازسازی کرده است.
به گزارش آی تابناک : عنوان Final Fantasy VII Remake یکی بازی‌های مورد انتظار است که به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. انتشار نسخه اصلی این بازی به سال 1997 برمیگردد و بار دیگر استودیو اسکوئر انیکس این عنوان خاطره برانگیز را بازسازی کرده است. اکنون بعد از یک انتظار بسیار طولانی مدت، این استودیوی ژاپنی خبر انتشار نسخه پیش نمایش این بازی را در PlayStation Store اعلام کرده است.

نسخه پیش نمایش عنوان Final Fantasy VII Remake را همین حالا دانلود کنید

دسامبر سال گذشته بود که یک نسخه دمو از این بازی از طریق فروشگاه پلی استیشن در اختیار عده‌ای از گیمرها قرار گرفت که در واقع رسمی نبود و نه استودیو اسکوئر انیکس و سونی هیچ یک خبر انتشار این نسخه را آن زمان اعلام نکردند اما اکنون که دو ماه از آن ماجرا گذشته است، دموی عنوان Final Fantasy VII Remake به طور رسمی برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفته است. حجم این نسخه پیش نمایش برای دانلود 7.59 گیگابایت است.

گیمرها بعد از دانلود و نصب این نسخه می توانند به مدت 1 ساعت مشغول انجام این بازی شوند. نسخه کامل Final Fantasy VII Remake قرار بود در تاریخ سوم مارس منتشر شود اما ناشر بازی تاریخ عرضه را به 10 آوریل مصادف با 21 فروردین سال آینده موکول کرد. همان طور که در بالا گفته شد، این عنوان بازسازی شده مورد انتظار در یک سال ابتدایی عرضه تنها در انحصار کنسول پلی استیشن 4 سونی خواهد بود. استودیو سازنده بازی اعلام کرده است که هر پیشرفتی در نسخه دمو، شامل نسخه نهایی نخواهد شد. همچنین نسخه کامل که در خرده فروشی‌ها عرضه خواهد شد، ممکن است کمی متفاوت با نسخه دمو باشد.

فرصتی برای احیای خاطرات قدیمی دنیای فاینال فانتزی

از نظر داستان و وقایع بازی، نسخه بازسازی شده تفاوتی با نسخه اصلی بازی که در سال 1997 منتشر شد ندارد و فقط از لحاظ بهبود گیم‌پلی و کیفیت گرافیکی بازسازی شده است. در این عنوان زیبا می‌توانید با شخصیت‌های خاطره برانگیز فاینال فانتزی ارتباط برقرار کنید و به ماجراجویی در یک دنیای جذاب بپردازید. سیستم مبارزاتی نسخه Remake، تلفیقی از حرکات نسخه قدیمی و نسخه جدید است که می‌تواند طرفداران قدیمی سری فاینال فانتزی را با یک دنیای تازه آشنا کند. در صورت دانلود نسخه دمو، تم اختصاصی این بازی نیز از تاریخ 2020/10/04 تا 2020/11/05 برای دانلود در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار