کد خبر: ۲۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 02
دارندگان Redmi Note 8 Pro در سراسر دنیا می‌توانند خوشحال باشند زیرا بالاخره اندروید 10 برای این اسمارت فون منتشر شد. نسخه Global یا جهانی از رابط کاربری MIUI 11 بر پایه اندروید 10 در حال حاضر برای Redmi Note 8 Pro منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : دارندگان Redmi Note 8 Pro در سراسر دنیا می‌توانند خوشحال باشند زیرا بالاخره اندروید 10 برای این اسمارت فون منتشر شد. نسخه Global یا جهانی از رابط کاربری MIUI 11 بر پایه اندروید 10 در حال حاضر برای Redmi Note 8 Pro منتشر شده است. این به روز رسانی در کنار وصله امنیتی ماه فوریه از گواهی Widevine DRM L1 نیز برای استریم HD برخوردار است.

چند ماهی بود که دارندگان Note 8 Pro بی صبرانه منتظر عرضه به روز رسانی اندروید 10 برای گوشی‌های هوشمند خود بودند اما مدام آپدیت‌هایی دریافت می‌کردند که ناامیدی آنها را افزایش می‌داد. اوضاع اما با به روز رسانی اخیر تغییر کرده، آپدیتی که در حال حاضر برای این اسمارت فون عرضه شده. و باید بگوییم خیر این به روز رسانی تنها متعلق به کشور چین نیست. نسخه پایدار اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 به شکل جهانی برای Note 8 Pro عرضه شده اما کمی زمان می‌برد تا به تمام کشورها (از جمله ایران) برسد.

به‌روزرسانی اندروید 10 با حجم 1.9 گیگابایت

این به روز رسانی با شماره نسخه MIUI 11.0.2.0.QGGEUXM همراه شده و حاوی وصله امنیتی ماه فوریه نیز می‌باشد. حجم آن بالغ بر 1.9 گیگابایت بوده که اندروید 10 و افزایش امنیت را به همراه دارد. با توجه به برخی منابع در این آپدیت ما همچنین شاهد گواهی Widevice DRM L1 برای سدتگاه هستیم که اجازه استریم محتوای HD را می‌دهد. شیائومی قول آن را مدتی پیش داده بود و بسیار خوب است که شاهد عمل کردن به وعده شرکت هستیم.

همانطور که اشاره کردیم به روز رسانی تازه منتشر شده و کاربران Note 8 Pro کم کم آن را دریافت خواهند کرد. در نظر داشته باشید که شیائومی معمولا آپدیت‌ها را به شکل دسته‌ای عرضه می‌کند پس شاید برای این که به روز رسانی را دریافت کنید، مدتی منتظر بمانید.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار