کد خبر: ۲۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 01
مایکروسافت در حال تغییر در برخی از قابلیت‌های کورتانا است. کاربران ویندوز با این دستیار هوشمند دوست داشتنی کاملا آشنایی دارند. امروز مایکروسافت اعلام کرده است که خواسته خود را از این دستیار مجازی شخصی تغییر داده است.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت در حال تغییر در برخی از قابلیت‌های کورتانا است. کاربران ویندوز با این دستیار هوشمند دوست داشتنی کاملا آشنایی دارند. امروز مایکروسافت اعلام کرده است که خواسته خود را از این دستیار مجازی شخصی تغییر داده است.

کورتانای جدید بر روی ویژگی‌های فعالیتی تمرکز دارد. به طور مثال به شما در مدیریت کارهایتان کمک می‌کند یا کارهایی که باید در مدت زمان مشخصی انجام دهید را یادآوری می کند یا اینکه ایمیل‌های شما را ارسال خواهد کرد. در راستای تغییر نوع کاربری کورتانا، ردموندی‌ها برخی از قابلیت‌های کورتانا را حذف کرده‌اند. به طور مثال دیگر نمی‌توانید با کمک کورتانا موسیقی را کنترل کنید، دستگاه هوشمند خانگی را مدیریت کنید و پشتیبانی از مهارت‌های سوم شخص این دستیار هوشمند نیز دیگر در دسترس نیست.

البته مایکروسافت همه امکانات دستیار مجازی خود را حذف نکرده است. به مانند قدیم شما می توانید از طریق صوت یا متن با این دستیار دیجیتال ارتباط برقرار کنید و از امکانات پایه یک دستیار مجازی مانند تنظیم هشدار ساعت، تنظیمات و مکالمه و گفت و گو استفاده کنید. همچنین مایکروسافت کورتانا را از اپلیکیشن مایکروسافت لانچر خود بر روی سیستم عامل اندروید تا پایان ماه آوریل حذف خواهد کرد.

کورتانای بروزرسانی شده از بهار سال میلادی جاری عرضه خواهد شد اما قابلیت‌های فعالیتی در ابتدا فقط در امریکا در دسترس خواهد بود. کاربران دیگر اقصی نقاط جهان همچنان می‌توانند پاسخ‌های خود را از طریق بینگ بعد از گفت و گو با کورتانا دریافت کنند و مایکروسافت قصد دارد در آینده ویژگی‌های دیگری نیز به دستیار اختصاصی خود اضافه کند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار