کد خبر: ۲۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 01
Aorus که برند پرمیوم شرکت گیگابایت محسوب می‌شود، توپخانه جدید خود با سیستم‌های گیمینگ نسل بعدی و مانیتورهای تاکتیکال و غیره را در رویداد PAX East 2020 به نمایش خواهد گذاشت.
به گزارش آی تابناک : Aorus که برند پرمیوم شرکت گیگابایت محسوب می‌شود، توپخانه جدید خود با سیستم‌های گیمینگ نسل بعدی و مانیتورهای تاکتیکال و غیره را در رویداد PAX East 2020 به نمایش خواهد گذاشت. اجازه دهید به محصولات گیمینگ Aorus در رویداد PAX East نگاهی بیاندازیم.

PAX East 2020 میزبان بیش از 100 هزار نفر از کاربران حرفه‌ای سراسر جهان در مرکز همایش و نمایشگاه بوستون برای جشن سالانه بازی‌ها خواهد بود. از زمان آغاز PAX در سال 2004 میلیون‌ها نفر از سالن‌های این نمایشگاه دیدن کردند که از غرفه‌های ناشران بزرگ و توسعه دهندگان مستقل، پنل‌هایی برای منابع داخلی صنعت بازی، کنسرت‌های الهام گرفته از بازی، دورهمی‌های چند نفره برای بازی، بازی‌های روی میزی، رقابت و بسیاری چیزهای دیگر لذت برده‌اند.

محصولات گیمینگ Aorus در رویداد PAX East شامل یک سری از مانیتورهای گیمینگ تاکتیکال خواهد بود که جزئیاتی دو برابر نمایشگرهایی با کیفیت Full HD را ارائه می‌دهند تا کاربران حرفه‌ای از بازی‌ها و فیلم‌ها نهایت لذت را تجربه کنند. مانیتور جدید Aorus FI27Q-P یک پنل 27 اینچی QHD یا 2560×1440 در نسبت 16:9 با نرخ نوسازی 165 هرتز در اختیار دارد. مانیتور جدید از تکنولوژی AMD Radeon FreeSync پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود هیچ فریم شکسته‌ای وجود نداشته و شاهد گیم پلی کاملا روان در فریم ریت‌های بالا باشیم. Aorus FI27Q-P یکی از نمایشگرهای سریع در بازار مانیتورهای گیمینگ محسوب می‌شود.

Aorus همچنین مدل KD25F را نیز به نمایش خواهد گذاشت که به شکل بخصوص برای بازی‌های اول شخص شوتر (FPS) طراحی شده. همچنین مدل‌های CV27F و CV27QP با خمیدگی 1500R و نرخ نوسازی 165 هرتز نیز در این رویداد حاضر خواهند بود.

نوت بوک گیمینگ Aorus 17

محصولات گیمینگ Aorus در رویداد PAX East

گیمرهای موبایل (لپ تاپ) نیز می‌توانند نگاهی به Aorus 17 بیاندازند که اولین نوت بوک گیمینگ دنیا با صفحه کلید مکانیکی مجهز به سوییچ‌های Omron می‌باشد. امری که برای بسیاری از گیمرها بدون شک بسیار خوشایند است. Aorus 17 از پردازنده‌های نسل نهم Core i9 / i7 سری H استفاده می‌کند و اولین نوت بوک Microsoft Azure AI نیز هست.

محصولات گیمینگ Aorus در رویداد PAX East

چند ماد کننده نیز سیستم‌های سفارشی خود را بر پایه مادربرد Z390 Aorus Xtreme Waterforce و Aorus GeForce RTX 2080 SUPER به نمایش خواهند گذاشت. بازدید کنندگان می‌توانند از سخت افزارهای Aorus در قسمتی از غرفه شرکت استفاده کنند و بازی‌های مختلفی را به مانند Creed: Rise to Glory و Call of Duty Modern Warfare و Counter Strike: Global Offensive را تجربه کنند.

برخی از داغ‌ترین محصولات Aorus برای حرفه‌ای‌ترین افراد گیمینگ به نمایش گذاشته می‌شود. اولین مانیتورهای تاکتیکال گیمینگ به کاربران اجازه می‌دهد برتری قابل توجهی داشته باشند به علاوه این که لوازم دیگر Aorus نیز می‌توانند یک تجربه کامل گیمینگ Aorus را به کاربران هدیه دهند.

Van Luong مدیر مارکتینگ Aorus

همچنین در فروشگاه Aorus نیز کاربران می‌توانند لوازم گیمینگ خود را تهیه کنند که شامل پیشنهادهای مخصوص شرکت کنندگان PAX East می‌شود.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار