کد خبر: ۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 29
در حالی که ممکن است بعضی از کاربران به دنبال اسمارت فون‌های گیمینگ از سوی ایسوس و ریزر باشند، برندهای دیگری نیز در این بازار جذاب حضور دارند که اتفاقا بسیار موفق عمل کرده‌اند.
به گزارش آی تابناک : در حالی که ممکن است بعضی از کاربران به دنبال اسمارت فون‌های گیمینگ از سوی ایسوس و ریزر باشند، برندهای دیگری نیز در این بازار جذاب حضور دارند که اتفاقا بسیار موفق عمل کرده‌اند. Black Shark یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود که با بلک شارک 2 و بلک شارک 2 پرو توانست ظاهری گیمر پسند را به همراه سخت افزار پرچمدار در قیمت حدودی 500 دلار ارائه کند. حالا انتظار می‌رود این شرکت اولین گوشی سال 2020 خود یعنی شیائومی بلک شارک 3 را نیز به زودی منتشر کند. مدیر عامل این کمپانی نیز به عطش کاربران با تیزرهایی که پُست می‌کند افزوده است.
شیائومی بلک شارک 3

برای شروع شیائومی بلک شارک 3 با یک درگاه شارژ مغناطیسی همراه است. چنین اقدامی بسیار ویژه بوده و شبیه به کار ایسوس در قبال Asus ROG Phone 2 می‌باشد. این قابلیت در زمان گیمینگ و شارژ همزمان بسیار کارآمد خواهد بود. پست Weibo همچنین اعلام کرده که این درگاه شارژ مغناطیسی خاص تنها با شارژ اختصاصی عمل می‌کند که از فناوری شارژ سریع 65 وات برخوردار است. همچنین در تصاویر ما شاهد برند Tencent (ناشر عناوینی مانند PUBG Mobile) هستیم و ظاهرا شاهد برخی امکانات و شاید بازی‌های انحصاری از سوی این شرکت برای بلک شارک 3 باشیم.

باتری دو گانه

براساس یکی از پست‌های دیگر مدیر عامل کمپانی در Weibo، باتری بلک شارک 3 به دو قسمت تقسیم شده که هر کدام در یک سمت مادربرد قرار خواهند گرفت. یک نیمه از باتری یا 2780 میلی آمپر ساعت می‌تواند تنها در 15 دقیقه شارژ شود. تعداد سیکل‌های شارژ باتری نیز به خوبی افزایش یافته تا از طول عمر آن اطمینان حاصل شود. بلک شارک 3 با پنل QHD+ AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز استفاده می‌کند و خبری از رفرش ریت 120 هرتزی نیست. طبق انتظار چیپست پرچمدار Qualcomm Snapdragon 865 نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

به نظر می‌رسد بلک شارک 3 در یک نسخه Pro با امکانات سخت افزاری بهتر نیز عرضه می‌شود. مدل استاندارد از باتری 4720 میلی آمپری بهره می‌برد در حالی که نسخه Pro به سراغ باتری 5000 میلی آمپر خواهد رفت. مشخصا به دلیل امکانات سخت افزاری تقریبا یکسان تفاوت زیادی میان آنها وجود ندارد. اما بلک شارک 3 پرو طبق شایعات از حافظه‌ای تا 16 گیگابایت استفاده خواهد کرد که ظاهرا در نسخه غیر Pro وجود نخواهد داشت.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار