کد خبر: ۲۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 29
بعد از رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فلیپ، کار موتورولا در بخش تولید تلفن هوشمند تاشو کمی سخت شد و دلیل آن، نبود کیفیت لازم در مقایسه با قیمت یکسان با Galaxy Z Flip بود.
به گزارش آی تابناک : بعد از رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فلیپ، کار موتورولا در بخش تولید تلفن هوشمند تاشو کمی سخت شد و دلیل آن، نبود کیفیت لازم در مقایسه با قیمت یکسان با Galaxy Z Flip بود. اما ظاهرا در کالبدشکافی گوشی موتورولا ریزر مشخص شده است که این دستگاه از لولا و مکانیزم مخصوص به خودش استفاده کرده است و خبری از طراحی نزدیک به گلکسی زد فلیپ در این دستگاه نیست.

موتورولا ریزر نزدیک به چهار ماه زودتر از گلکسی زد فلیپ رونمایی شد و لقب اولین تلفن همراه تاشوی درب دار را به خود اختصاص داد. درست است که گلکسی فولد نیز یک تلفن هوشمند تاشو بود اما این دستگاه به صورت افقی بسته می‌شد و این مورد کمی برای خریداران این دستگاه آزاد دهنده بود، به خصوص در زمان گذاشتن گلکسی فولد در جیب طراحی نامناسب دستگاه برای جیب کاربران کاملا احساس می‌شود.

ترکیب پلاستیک و آلمینیوم

موتورولا ریزر از بدنه آلمینیومی در کنار پلاستیک برای بخش جلو و پشت دستگاه استفاده کرده است و همچنین پلاستیک در تاشو بودن این دستگاه در بخش نمایشگر نقش مهمی را بازی می‌کند. JerryRigEverything بعد از بررسی گلکسی زد فلیپ و کالبد شکافی آن به سراغ کالبدشکافی گوشی موتورولا ریزر نیز رفته است تا بتوانیم نگاهی به قطعات داخلی این دستگاه داشته باشیم. همچنین همانطور که گفته شد لولا و مکانیزم باز و بسته شدن موتورولا ریزر در کالبد شکافی به طور کامل مشخص شده است و می‌توانیم شاهد این باشیم که تنها دو مهره و پیچ کوچک که در گوشه‌های دستگاه قرار دارند این دستگاه را یکپارچه نگه داشت است. خوشبتانه موتورولا ریزر هنوز به عرضه جهانی نرسیده است و به گفته موتورولا برای عرضه آن به صورت جهانی باید تا ربع اول سال 2020 صبر نماییم. این مورد فرصت بزرگی را برای موتورولا به همراه دارد تا تمام مشکلات دستگاه را تا روز عرضه رفع نماید.






منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار