کد خبر: ۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 29
بعد از لغو شدن مراسم CES سال 2020 به دلیل انتشار ویروس کرونا، برنامه زمانی کمپانی‌های زیادی مثل شیائومی برای رونمایی از دستگاه‌های خود بهم ریخت اما شیائومی بلاخره از سری Mi 10 رونمایی نمود و پس از آن شاهد رونمایی از بلک شارک 3 پرو در روز سوم مارس هستیم.
به گزارش آی تابناک : بعد از لغو شدن مراسم CES سال 2020 به دلیل انتشار ویروس کرونا، برنامه زمانی کمپانی‌های زیادی مثل شیائومی برای رونمایی از دستگاه‌های خود بهم ریخت اما شیائومی بلاخره از سری Mi 10 رونمایی نمود و پس از آن شاهد رونمایی از بلک شارک 3 پرو در روز سوم مارس هستیم. حال بنابر اطلاعات انتشار یافته احتمال استفاده شیائومی از کلید‌های فیزیکی برای شیائومی بلک شارک 3 پرو زیاد است.

سری بلک شارک شیائومی تلفن‌های مخصوص به انجام بازی هستند، البته که می‌توان از این دستگاه‌ها برای انجام کار‌های روزمره نیز استفاده نمود اما هدف کلی تولید و این مدل از دستگاه‌های شیائومی، زیر نظر گرفتن بازار بازی‌های اندرویدی است.

همانند دسته‌ کنسول‌های بازی PS4 و Xbox که از دکمه‌های L1 و L2 برخوردار هستند، شیائومی نیز درحال کار بر روی طرحی است که بتواند این مورد را بر روی نسخه سوم گوشی‌های بلک شارک خود پیاده سازی نماید. البته این مورد اولین بار نیست که این مورد را بر روی یک تلفن همراه مخصوص گیم شاهد هستیم اما همانطور که گفته شد، این کلید‌ها به جای اینکه حساس به فشار یا لمس باشند، به صورت فیزیکی در گوشه‌های دستگاه قرار گرفته‌اند تا حس کامل در دست داشتن دسته بازی را به دارندگان بلک شارک 3 پرو القا کند.

طبق تصاویر و ویدیو‌های منتشر شده در خصوص این ویژگی، مشخص شده است که نباید نگرانی از بابت قاب و یا بیرون ماندن کلید‌های کناری دستگاه باشید و هر دو دکمه دستگاه تنها در صورت نیاز شما به استفاده از آن‌ها به صورت Pop Up از جای خود بیرون و آماده به کار خواهند شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اکانت Weibo کمپانی شیائومی، کلید‌های فیزیکی شیائومی بلک شارک 3 پرو طول 21 میلی‌متری خواهند داشت و تنها 1.5 میلی‌متر عمق خواهند داشت. بنابراین نیاز به فشار آنچنانی برای اعمال عملکردهای خود در بازی بر روی این دو کلید ندارید. همچنین به گفته شیائومی هر دو دکمه دستگاه تا 300 هزار بار قادر به استفاده و همچنین تا یک میلیون بار عمر مفید کلیک دارند. بر اساس این موضوع کلید‌های فیزیکی شیائومی بلک شارک 3 پرو تا حداقل 5 سال بدون مشکل کار خواهند کرد و هر رو می‌توانید از آن‌ها به مدت طولانی استفاده کنید.

کلید فیزیکی بلک شارک 3

بلک شارک 3 پرو شیائومی یکی از کاملترین تلفن‌های اندرویدی سال 2020 خواهد بود و شیائومی از حالا برنامه ریزی‌های خود را برای روز سوم مارس انجام داده است. بلک شارک 3 پرو از آخرین پردازنده مخصوص به پرچمدار کمپانی کوالکام، اسنپدارگون 865 در کنار 16 گیگابایت رم و به احتمال زیاد حافظه داخلی 512 گیگابایتی از نوع UFS 3.0 استفاده می‌کند. همچنین صفحه نمایش این دستگاه برخلاف نسل قبلی 120 هرتز خواهد بود تا نیاز یک بازیکن حرفه‌ای موبایل را به طور کامل رفع نماید. در خصوص باتری نیز نگرانی از بابت روشن ماندن دستگاه بعد از انجام بازی‌های پشت سر هم نخواهید داشت چرا که شیائومی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای این دستگاه استفاده کرده است. در کنار نسخه پرو، نسخه عادی این دستگاه نیز از باتری 4720 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است.

در کنار تمامی موارد احتمالا شاهد استفاده شیائومی از پورت شارژ جدید برای هر دو نسخه باشیم که به صورت یک کانکتور به پشت دستگاه متصل شده و قادر است تا باتری بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو را با سرعت 65 وات در کمتر از 30 دقیقه شارژ و در 15 دقیقه اول از 0 به 60 درصد برساند.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار