کد خبر: ۲۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 27
Black Shark، برند زیرمجموعه شرکت شیائومی به حساب می‌آید که در جهت تولید گوشی‌های مخصوص بازی فعالیت دارد. این شرکت هنوز از نسل سوم گوشی‌های گیمینگ خود رونمایی نکرده است، اما بلک شارک 3 در AnTuTu مشاهده شده و حتی دست به رکوردشکنی نیز زده است.
به گزارش آی تابناک : Black Shark، برند زیرمجموعه شرکت شیائومی به حساب می‌آید که در جهت تولید گوشی‌های مخصوص بازی فعالیت دارد. این شرکت هنوز از نسل سوم گوشی‌های گیمینگ خود رونمایی نکرده است، اما بلک شارک 3 در AnTuTu مشاهده شده و حتی دست به رکوردشکنی نیز زده است.

بلک شارک 3 در AnTuTu

شیائومی قصد دارد در تاریخ 3 مارچ (13 اسفند) از گوشی Black Shark 3 رونمایی کند. حالا در فاصله یک هفته مانده به رونمایی، بلک شارک 3 در AnTuTu رویت شده است. نتیجه بنچمارک این دستگاه، به‌طور قطع نشانه خوبی برای گیمرهای موبایلی خواهد بود.

بلک شارک 3 در AnTuTu

بلک شارک 3 که البته ممکن است نسخه نهایی این دستگاه نباشد، موفق شد در تست بنچمارک محبوب AnTuTu امتیاز 620,952 را کسب کند. این بالاترین امتیازی است که تا امروز توسط یک گوشی هوشمند کسب شده است. حتی ممکن است محصول نهایی که با بهبودهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بیشتر روانه بازار می‌شود، نتیجه‌ای بهتر از این امتیاز نیز کسب کند.

از بلک شارک 3 چه می‌دانیم؟

تا امروز اطلاعات و اخبار زیادی درخصوص گوشی گیمینگ آینده بلک شارک منتشر شده است. با استناد این به این اخبار می‌دانیم که این گوشی مجهز به جدیدترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865 خواهد بود و از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. بالاترین نسخه از این گوشی دارای 16 گیگابایت حافظه رم است. نمایشگر این گوشی QHD خواهد بود نرخ نوسازی 120 هرتز برای آن در نظر گرفته شده است، که از این نظر بلک شارک 3 تجربه گیمینگ خوبی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

باتری و سرعت شارژ موضوع مهم دیگری در زمان استفاده از گوشی به عنوان یک دستگاه گیمینگ است. گفته شده که شیائومی قصد دارد برای این دستگاه که باتری آن دارای ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت خواهد بود، یک شارژر سریع 65 واتی ارائه کند. این شارژر که همراه با گوشی در درون جعبه عرضه خواهد شد، می‌تواند تنها در مدت 38 دقیقه گوشی را به‌طور کامل شارژ کند. در صورت واقعی بودن این موضوع، بلک شارک 3 می‌تواند یک رکورد دیگر را در دنیای گوشی‌های هوشمند جابجا کند.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار