کد خبر: ۲۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 26
شرکت کره‌ای LG امروز درسرزمین مادری از میان‌رده‌ای جدیدی با نام Q51 رونمایی کرد. گوشی Q51 الجی از نظر مشخصات مشابه K50s به حساب می‌آید و در حال حاضر قرار است که توسط اپراتورهای کره‌ای به‌فروش برسد.
به گزارش آی تابناک : شرکت کره‌ای LG امروز درسرزمین مادری از میان‌رده‌ای جدیدی با نام Q51 رونمایی کرد. گوشی Q51 الجی از نظر مشخصات مشابه K50s به حساب می‌آید و در حال حاضر قرار است که توسط اپراتورهای کره‌ای به‌فروش برسد. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی Q51 الجی

گوشی Q51 الجی

Q51 دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی FullVision  با رزولوشن HD+ است. ناچی به شکل حرفی V در بالای این دستگاه جای گرفته که پذیرای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی است. در قاب پشتی این گوشی، سه دوربین با چیدمان افقی در وسط قرار دارند. سنسور اصلی این دوربین‌ها 13 مگاپیکسلی است که با یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق همراه شده است. فلش LED هم در قاب مخصوص دوربین‌ها جای گرفته و کمی پایین‌تر از آنها، سنسور اثر انگشت جای دارد.

الجی برای این گوشی از پردازنده میان‌رده مدیاتک، یعنی Helio P22 استفاده کرده است. این پردازنده هشت هسته‌ای با معماری 12 نانومتری با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. البته به لطف وجود شیار کارت حافظه، امکان افزایش ظرفیت گوشی تا 2 ترابایت در نظر گرفته شده است.

گوشی Q51 الجی

گوشی Q51 الجی با سیستم عامل اندروید 10 که با رابط کاربری UX 9 شخصی سازی شده روانه بازار خواهد شد. ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپرساعت است و یک پورت USB-C برای شارژ آن در نظر گرفته شده. ابعاد میان‌رده جدید الجی، 169.9×77.9×8.4 میلیمتر است و 204 گرم وزن دارد. از دیگر امکانات Q51 می‌توان به کلید اختصاصی دستیار صوتی گوگل، بلوتوث 5.0، گواهینامه نظامی MIL-STD 810G، بلندگو استریو و NFC اشاره کرد.

LG Q51 در رنگ‌های سفید (Frozen White) و نقره‌ای (Moonlight Titanium) روانه بازار خواهد شد. الجی قیمت این دستگاه را 260 دلار (240 یورو) اعلام کرده است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار