کد خبر: ۲۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 25
بعد از کنسل شدن مراسم CES 2020 برنامه رونمایی از تلفن‌های همراه به طور کلی بهم ریخت و شرکت‌های زیادی به طور کل از رونمایی تلفن‌های خود منصرف شدند و هنوز هم مشخص نیست که چه زمان قصد رونمایی از موبایل‌های خود را دارند.
به گزارش آی تابناک : بعد از کنسل شدن مراسم CES 2020 برنامه رونمایی از تلفن‌های همراه به طور کلی بهم ریخت و شرکت‌های زیادی به طور کل از رونمایی تلفن‌های خود منصرف شدند و هنوز هم مشخص نیست که چه زمان قصد رونمایی از موبایل‌های خود را دارند. شیائومی بلک شارک 3 یکی از دستگاه‌هایی است که شایعاتی در مورد حضور آن در CES 2020 گفته می‌شد اما هیچ کدام از خبر‌های این دستگاه توسط شیائومی رد و یا تایید نمی‌شدند. حال مشخص شده است که شیائومی قصد رونمایی از بلک شارک 3 را در روز سوم مارس با مشخصات فوق‌العاده آن دارد.

حال چند هفته از انتشار خبر لغو نمایشگاه CES می‌گذرد و شیائومی بلاخره به صورت رسمی اعلام کرده است که در چه روزی قصد رونمایی از نسل سوم تلفن‌های همراه مخصوص بازی خود را دارد. اگر اخبار‌های این دستگاه را دنبال کرده باشید می‌دانید که به احتمال زیاد این تلفن تبدیل به اولین تلفن همراه شیائومی با 16 گیگابایت حافظه رم خواهد شد. البته این دستگاه قرار بود تا اولین تلفن همراهی باشد که با 16 گیگابایت رم وارد بازار خرید می‌شود اما متاسفانه این مورد توسط سامسونگ زودتر انجام شد و شاهد یکی از نسخه‌های گلکسی اس 20 الترا با 16 گیگابایت رم هستیم.

بلک شارک 3

گرچه شیائومی معروف به تولید و ساخت تلفن‌های همراه با قیمت مطلوب است و همین موضوع می‌تواند برگ برنده‌ای برای تلفن همراه Black Shark 3 باشد و اگر شیائومی بتواند قیمت این دستگاه را کمتر از 800 دلار اعلام کند شاید دوباره شکاف رقابتی زیادی بین کمپانی‌ سامسونگ و شیائومی در بخش سخت افزار و قیمت باز شود.

مشخصات کلی بلک شارک 3

به غیر از 16 گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون 865 قلب پردازشی این دستگاه خواهد بود و از آنجا که این تلفن قرار است تا یک دستگاه مخصوص بازی باشد احتمال اینکه شاهد تغییر فرکانس در پردازنده بلک شارک 3 باشیم زیاد است. همچنین استفاده شیائومی از صفحه نمایش QHD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز این دستگاه را به طور کامل تبدیل به یک سلاح جنگی همه کاره کرده است. اما تمامی این موارد بدون باتری پر قدرت بلااستفاده خواهند ماند و به همین دلیل به صورت رسمی حضور باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی دستگاه از شارژ سریع 65 واتی تایید شده است.

در کنار سخت افزار پر قدرت، شیائومی از بخش نرم افزاری بسیار بهینه‌ای نیز برای دستگاه‌های مخصوص بازی خود استفاده می‌کند اما این موضوع سال 2020 قرار است تا بهینه‌تر از سال‌های قبل شود و همه این موارد به دلیل همکاری کمپانی شیائومی با شرکت Tencent، غول بازی سازی است. به همین دلیل احتمال ارائه یک بخش نرم افزاری جدا و تنها مخصوص انجام بازی‌های اندرویدی توسط این دستگاه زیاد است. همچنین ممکن است تا شاهد حضور برخی از کمپانی‌های بازی سازی موبایل در روز رونمایی از بلک شارک 3 باشیم.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار