کد خبر: ۲۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 25
سرانجام امروز هواوی (Huawei) به طور رسمی گوشی تاشو جدید Huawei Mate Xs را معرفی کرد. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت گوشی میت Xs می‌پردازیم. همچنین شما می‌توانید تصاویر نمای نزدیک گوشی Mate Xs را ببینید.
به گزارش آی تابناک : سرانجام امروز هواوی (Huawei) به طور رسمی گوشی تاشو جدید Huawei Mate Xs را معرفی کرد. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت گوشی میت Xs می‌پردازیم. همچنین شما می‌توانید تصاویر نمای نزدیک گوشی Mate Xs را ببینید.

mate_xs2.jpg

گوشی تاشو جدید میت ایکس س هواوی نیروی پردازشی خود را از چیپست جدیدتر Kirin 990 5G با سیستم خنک سازی جدید می‌گیرد. همچنین این گوشی با تغییرات دیگری چون ساختار لولای ارتقا یافته نیز همراه است اما صفحه نمایش، دوربین و طراحی کلی آن نسبت به نسل قبل بدون تغییر باقی مانده است.

گوشی Mate Xs هواوی از ساختار دو لایه با صفحه نمایش OLED تاشو با استحکام بالاتر بهره می‌برد. صفحه نمایش دو کفه‌ای این گوشی از دو نوار پلی آمیدی تشکیل شده که  از طریق یک نوار چسب عمودی پیوند خورده‌اند. اندازه گوشی در مواقع باز بودن بدون تغییر و همان 8 اینچ باقی مانده است. وضوح تصویر صفحه نمایش در حالت باز 2480x2200 پیکسل است.

mate_xs3.jpg

هنگامی که این گوشی بسته شود، اندازه صفحه نمایش آن به 6.6 اینچ با نسبت ابعاد 19.5:9 کاهش می‌یابد. اما بخش پشتی گوشی دارای یک صفحه نمایش با نسبت ابعاد 25:9 است که می‌توان از آن به عنوان ویوفایندر در سلفی گرفتن استفاده کرد.

دوربین اصلی گوشی تاشو میت ایکس اس دارای یک حسگر 40 مگاپیکسلی با لنز f/1.8 است. همچنین یک دوربین تله فتو 8 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و لرزش گیر اپتیکال در کنار یک دوربین التراوایت 16 مگاپیکسلی f/2.2 یافت می‌شود. دوربین سوم یک حسگر ToF است که به تشخیص بهتر لبه سوژه‌ها در کنار خلق افکت بوکه کمک می‌کند.

mate_xs4.jpg

گوشی Mate Xs هواوی فاقد دوربین سلفی است اما می‌توان از دوربین پشتی برای گرفتن سلفی استفاده کرد که در وجود صفحه نمایش دوم، کاربر هیچ کمبودی احساس نخواهد کرد.

در بخش طراحی گوشی میت ایکس اس هواوی از لولای موسوم به Falcon Wing (بال شاهین) بهره می‌برد که به گفته هواوی، استحکام و دوام بالاتری دارد. البته هنگامی که گوشی باز می‌شود، چروک شدن بخش لولا به خوبی قابل مشاهده است.

mate_xs5.jpg

ظرفیت باتری گوشی Mate Xs هواوی 4,500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه هواوی همراه با گوشی شارژر 55 واتی ارائه می‌کند و کاربر بی نیاز از خرید شارژر شارژ سریع جداگانه است.

گوشی تاشو میت ایکس اس با رابط کاربری EMUI 10 عرضه می‌شود که بر پایه سیستم عامل اندروید 10 است. با این حال خبری از سرویس‌های گوگل نیست و هواوی در عوض سرویس‌های اختصاصی خود را ارائه می‌کند.

mate_xs6.jpg

قیمت مدل 512 گیگابایتی گوشی Mate Xs هواوی با 8 گیگابایت حافظه رم، 2,499 یورو اعلام شده است و فروش آن از ماه آینده آغاز می‌شود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار