کد خبر: ۲۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 23
یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی Dreams، امکان دسترسی به ساخته‌های سایر بازیکنان و ویرایش یا به اصطلاح، «ریمیکس» کردن آن‌ها است. با این حال، اگر در بازی تازه مدیا مولکول تازه وارد هستید، احتمالا از نحوه انجام این کار بی‌خبرید.
به گزارش آی تابناک : یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی Dreams، امکان دسترسی به ساخته‌های سایر بازیکنان و ویرایش یا به اصطلاح، «ریمیکس» کردن آن‌ها است. با این حال، اگر در بازی تازه مدیا مولکول تازه وارد هستید، احتمالا از نحوه انجام این کار بی‌خبرید. به همین خاطر در این مقاله به آموزش ویرایش بازی ها در Dreams می‌پردازیم. پس با ویجیاتو همراه باشید.

چگونه Remix کنیم

ویرایش بازی ها در Dreams

لازم به ذکر است که همه ساخته‌ها و بازی‌هایی که در Dreams پیدا می‌کنید قابل ویرایش نیستند. بازیکنان هنگام آپلود کارشان می‌توانند انتخاب کنند که کاربران دیگر قادر به دستکاری آن خواهند بود یا نه. اگر مالک ساخته مورد نظر دلش نخواهد، راهی برای ریمیکس کردن آن نخواهید داشت. نزدیک‌ترین گزینه‌ای که برایتان باقی می‌ماند، بازسازی آن با دستان خودتان خواهد بود.

برای ویرایش بازی ها در Dreams کافیست وارد بخش Dream Shaping شوید و روی سرچ بار بالای صفحه کلیک کنید. اگر یک ساخته خاص مد نظرتان است، می‌توانید نامش را تایپ کنید و آن را از میان لیست نتایج انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در طیف گسترده‌تری این کار را انجام دهید، گزینه «Remixable» را در سمت چپ انتخاب کرده و هر طور که می‌خواهید نتایج خود را فیلتر کنید.

ویرایش بازی ها در Dreams

هروقت که ساخته دل‌خواهتان را پیدا کردید، آن را از لیست انتخاب کنید. اگر قابل ریمیکس باشد، در پایین صفحه با دکمه‌ای که نشانی شبیه نماد بازیافت دارد، مواجه خواهید شد. آن را انتخاب کنید تا امکان ریمیکس کردن برایتان فراهم شود.

چرا نمی‌توانیم یک بازی را ریمیکس کنیم؟

اگر نمی‌توانید چیزی را ریمیکس کنید، احتمالا دو دلیل دارد. اگر هیچ آیکون بازیافتی موجود نباشد، معنیش این است که خالق ساخته اجازه ویرایش آن را نداده است. با این حال، در صورتی که آیکون ریمیکس وجود داشت اما کم رنگ و غیرقابل انتخاب بود، معنیش این است که ابتدا باید بخش‌های تمرینی مخصوص را به اتمام برسانید. به Home Space برگردید و تمرینات را انجام دهید. خود بازی هروقت که امکان ریمیکس کردن را باز کنید آن را به شما اطلاع رسانی خواهد کرد. در ضمن متاسفانه به خاطر تحریم‌ها در حالت عادی دسترسی به بازی‌های ساخته شده توسط کاربران Dreams فعلا غیر ممکن است. برای همین اگر علاقه به ساخت ادامه بازی‌ دیگران یا تجربه آن‌ها هستید، حتما باید به نوعی آی‌پی کنسول خود را تغییر دهید.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار