کد خبر: ۲۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 22
سامسونگ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در چند وقت اخیر با سرعت بیشتری برای دستگاه‌های خود ارائه می‌کند و این موضوع را به‌خوبی می‎توانیم در آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های این شرکت ببینیم.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در چند وقت اخیر با سرعت بیشتری برای دستگاه‌های خود ارائه می‌کند و این موضوع را به‌خوبی می‎توانیم در آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های این شرکت ببینیم. در مقایسه با زمان انتشار بسیار کند نسخه‌های پیشین اندروید، سامسونگ تغییر سرعت چشمگیری داشته است. این شرکت در جدیدترین به‌روزرسانی، آپدیت اندروید 10 برای گلکسی A70 را منتشر کرده است.

گلکسی A30 و گلکسی A50s اواخر سال 2019 مزه شیرین آپدیت اندروید 10 را چشیدند. حالا گلکسی A70 هم به جمع آنها اضافه شده است. سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 10 برای گلکسی A70 را از کشور اوکراین آغاز کرده است. مانند همیشه، انتظار می‌رود که در روزها و هفته‌های آینده در کشورهای سراسر جهان آپدیت جدید برای این گوشی ارائه شود.

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی A70

به‎روزرسانی بزرگ سیستم عامل برای این گوشی 2.06 گیگابایت است و زمانیکه شما این آپدیت را نصب کنید، سیستم عامل اندروید 10 بر روی نسل جدید رابط کاربری سامسونگ، یعنی One UI 2.0 بالا خواهد آمد. البته همراه با این آپدیت سیستم عامل، به‌روزرسانی امنیتی ماه فوریه 2020 نیز بر روی دستگاه نصب خواهد شد. خوشبختانه سامسونگ در ارائه آپدیت امنیتی نیز پیشرفت خوبی کرده است و قبل از گذشتن تاریخ تعیین شده، این به‎روزرسانی را برای گوشی‌های خود ارائه می‌کند.

جالب است بدانید که زمان ارائه آپدیت اندروید 10 برای گوشی A70 زودتر از موعد از پیش تعیین شده بود. سامسونگ تصمیم داشت تا این به‌روزرسانی را در ماه اپریل ارائه کند و انتشار سریع‌تر این آپدیت به مدت یک ماه جای تحسین دارد. هرچند که احتمالاً این آپدیت تا زمانیکه در همه کشورها ارائه شود، تا ماه اپریل طول خواهد کشید. با این وجود، این شروع خوبی برای بالابردن سرعت انتشار آپدیت توسط سامسونگ بوده است و می‌توان امیدوار بود به‌ که شرکت‌های دیگر نیز با قدم گذاشتن در این راه، آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی را به‌موقع برای محصولات خود ارائه کنند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار