کد خبر: ۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 10
اغلب موارد آهنگی که به آن گوشی می‌دهیم را مبتنی بر شرایط روحی خود در آن لحظه انتخاب می‌کنیم و به همین دلیل است که فهرست آهنگ‌های مختلف را متناسب با شرایط مختلف برای مثال موسیقی‌های آرامبخش یا مناسب باشگاه در گوشی خود ذخیره داریم. اما آیا تا به حال این فکر کرده‌اید که سرعت موسیقی متناسب با شرایط شما به طور خودکار تغییر کند؟
به تازگی شخصی به نام Jonathan Dagan که بیشتر با نام j.viewz شناخته می‌شود و در حوزه ریمیکس، ترانه سرایی و هنرهای تصویری فعالیت می‌کند، برای عرضه آهنگ جدید خود به نام Almost Forgot از یک موزیک ویدیوی تعاملی استفاده کرده است. این موزیک ویدیو به جای اینکه در یوتیوب عرضه شود در قالب یک اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 این اپلیکیشن از دوربین گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند تا بتواند ضربان قلبتان را اسکن کرده و گام آهنگ را متناسب با شرایط شما تنظیم کند. به این ترتیب اگر حین گوش کردن به این آهنگ در باشگاه مشغول دویدن روی تردمیل باشید، گام آهنگ افزایش پیدا می‌کند اما زمانی که ضربان قلب شما آهسته باشد، گام آهنگ نیز متناسب با آن پایین خواهد بود.

 
این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای پلتفرم iOS عرضه شده است اما کاربرانی که از پلتفرم اندروید استفاده می‌کنند می‌توانند برای بهره مندی از این تجربه جدید به وب سایت Almost Forgot مراجعه کنند.

 در گذشته نیز تلاش‌های مشابهی در این زمینه انجام شده است، برای مثال Spotify Run، که در آن کاربران یک ضرب آهنگ خاص را انتخاب می‌کنند و اسپاتیفای تلاش می‌کند تا آهنگ‌هایی را که با این ضرب آهنگ مطابقت دارند پیدا کند.
منبع: تک شات
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار