کد خبر: ۲۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 18
در سال‌های گذشته شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های موبایل به دنبال آزمایش فناوری‌های بر روی گوشی‌های هوشمند بودند و در همین راستا شاهد عرضه گوشی‌های تاشو بودیم. TCL یکی از شرکت‌های شناخته شده در زمینه معرفی گوشی‌های خاص و عجیب است.
به گزارش آی تابناک : در سال‌های گذشته شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های موبایل به دنبال آزمایش فناوری‌های بر روی گوشی‌های هوشمند بودند و در همین راستا شاهد عرضه گوشی‌های تاشو بودیم. TCL یکی از شرکت‌های شناخته شده در زمینه معرفی گوشی‌های خاص و عجیب است. حال به تازگی تصاویری از گوشی جدید این شرکت با صفحه نمایش کشویی منتشر شده است که واقعاً عجیب و جذاب به نظر می‌رسد.

شرکت TCL در سال‌های گذشته چندین پتنت برای ساخت و طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو به ثبت رسانده است، حتی در نمایشگاه‌های معروف چند نسخه از گوشی‌های تاشو خود را به نمایش گذاشته است. TCL اولین شرکتی است که موفق به ساخت گوشی هوشمند با دو لولا و نمایشگر سه بخشی شده است؛ در مجموع TCL طرح‌های خلاقانه‌تری را در خصوص گوشی‌های هوشمند تاشو به نسبت رقبای خود به ثبت رسانده است.

حال به تازگی تصاویری از گوشی هوشمند جدید این شرکت منتشر شده است که در آن شاهد استفاده از صفحه نمایش کشویی هستیم. در حال حاضر تمام گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش منعطف مانند گلکسی فولد، موتورولا راز و میت ایکس هواوی از مکانیزم تاشو برای گسترش صفحه نمایش خود استفاده می‌کنند، اما طرح جدید TCL از مکانیزم کشویی برای گسترش صفحه نمایش استفاده کرده است.

این اولین باری است که تصاویری از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش کشویی منتشر می‌شود؛ البته کُلیت این طرح کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا در تصاویر منتشر شده نحوه عملکرد آن چندان مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که صفحه نمایش گوشی مرموز TCL مانند تلویزیون رول شدنی ال‌جی به داخل خودش رول می‌شود.

با توجه به این که لایه دوم صفحه نمایش درون خود دستگاه قرار می‌گیرد، انتظار می‌رود که ضخامت بدنه این محصول نسبت به گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بیشتر باشد. در قسمت پشتی دستگاه شاهد استفاده از ماژول دوربین چهارگانه مستطیلی هستیم که فلاش LED را در خود جای داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت TCL قصد داشت تا نسخه آزمایشی این گوشی هوشمند را در نمایشگاه MWC 2020 معرفی کند، اما متاسفانه رویداد کنگره جهانی موبایل 2020 به دلیل گسترش ویروس کرونا لغو شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصول جذاب در دست نیست، اما در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار