کد خبر: ۲۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 08
شرکت اپل در سال 2016 برای اولین بار از گوش هوشمند میان رده با خود با نام آیفون SE رونمایی کرد. این محصول به دلیل ابعاد کوچک و طراحی کلاسیک با استقبال شگفت انگیز کاربران مواجه شد. حال به گفته منابع معتبر، اپل قصد دارد تا نسخه جدید آیفون اقتصادی خود را در ماه مارس به طور رسمی معرفی کند.
به گزارش آی تابناک : شرکت اپل در سال 2016 برای اولین بار از گوش هوشمند میان رده با خود با نام آیفون SE رونمایی کرد. این محصول به دلیل ابعاد کوچک و طراحی کلاسیک با استقبال شگفت انگیز کاربران مواجه شد. حال به گفته منابع معتبر، اپل قصد دارد تا نسخه جدید آیفون اقتصادی خود را در ماه مارس به طور رسمی معرفی کند.

در ماه‌های اخیر شاهد انتشار اطلاعات و اخبار مختلفی در خصوص نسل جدید آیفون اقتصادی اپل بودیم. برخی از منابع خبری معتقدند که اپل این محصول را با نام آیفون SE 2 عرضه خواهد کرد و برخی دیگر بر روی نام آیفون 9 تاکید دارند؛ اما در مجموع نام آیفون SE 2 به عنوان جایگزین نسخه موفق iPhone SE، منطقی تر به نظر می‌رسد.

ایوان بلاس یکی از مشهورترین تحلیلگران و افشاگران حوزه فناوری، در تازه ترین توییت خود اعلام کرده است که اپل قصد دارد تا جدیدترین نسخه از آیفون میان رده خود را اوایل ماه مارس معرفی کند. البته در خصوص این موضوع هیچ سند و مدرک رسمی وجود ندارد، اما باید در نظر داشت که اکثر اطلاعات منتشر شده توس ایوان بلاس تا به امروز درست از آب درآمده است.

در این بین رندرهایی از آیفون SE 2 منتشر شده است که به طراحی کلاسیک، وجود دکمه Home و حاشیه صفحه نمایش در این محصول اشاره دارد. البته انتظار می‌رود که اپل در نسخه جدید این گوشی حاشیه صفحه نمایش را کاهش داده باشد، زیرا این روزها کاربران از حاشیه زیاد صفحه نمایش استقبال نمی‌کنند.

بر اساس شایعات منتشر شده، نسل جدید آیفون SE 2 علاوه بر دکمه Home به فناوری تشخیص چهره FACE ID نیز مجهز شده است. گفته می‌شود که اپل در ساخت این محصول از تراشه قدرتمند A13 Bionic به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آیفون SE 2 در دست نیست و باید منتظر معرفی این محصول در ماه‌های آینده باشیم.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار