کد خبر: ۲۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 06
دنیای خودروسازی به شکلی مستقیم با فناوری‌های سخت افزار و دیجیتالی گره خورده است؛ محصول جدید «کادیلاک» با نام Escalade 2021 یک نمونه مثال زدنی از رابطه صنعت خودروسازی با فناوری‌های پیشرفته است.
به گزارش آی تابناک : دنیای خودروسازی به شکلی مستقیم با فناوری‌های سخت افزار و دیجیتالی گره خورده است؛ محصول جدید «کادیلاک» با نام Escalade 2021 یک نمونه مثال زدنی از رابطه صنعت خودروسازی با فناوری‌های پیشرفته است. این شما و این هم Escalade 2021 با نمایشگر 38 اینچی، فناوری صوتی و تکنولوژی‌های خیره کننده.

در شرایطی که خودروسازان ملی ما همچنان درگیر تولید اتومبیل‌های از رده خارج جهان با قیمت‌های سرسام آور هستند، کشورهای دیگر مرزهای امنیت، آرامش و رفاه را در صنعت خودروسازی متحول می‌کنند. کمپانی نام آشنای کادیلاک (Cadillac) به تازگی آخرین دستاورد خود با نام Escalade 2021 را رونمایی کرده است. این خودرو در کلاس SUVهای سوپر کروز (Super Cruise) است.

نسخه جدید Escalade برای حمل 6 تا 7 مسافر طراحی شده و یکی از مجلل‌ترین SUVهای جهان از نظر تکنولوژی و رفاه سرنشینان است. این خودروی جذاب از یک موتور قدرتمند 6.8 لیتری V8 با قدرت 420 اسب بخار استفاده کرده و در یک مدل دیگر، با موتور دیزلی 3 لیتری و توان 277 اسب بخار عرضه می‌شود. در هر دو نسخه، از گیربکس اتوماتیک الکترونیکی 10 دنده استفاده شده است. کادیلاک با هدف کاهش سوخت، از یک سیستم غیر فعال سازی هوشمند استفاده می‌کند؛ این سیستم در زمانی که خودرو به توان زیادی نیاز ندارد، به صورت خودکار سیلندرهای اضافی را از دور خارج می‌کند.

CAD-02.jpg

هر سرنشین در Escalade 2021 به یک نمایشگر مجزا مجهز است. افزون بر آن، کادیلاک در قسمت کاکپیت از یک نمایشگر منحنی OLED در سایز 38 اینچ استفاده کرده است. این نمایشگر به سه بخش در ابعاد 7.2 اینچی و لمسی، 14.2 اینچی و 16.9 اینچی تقسیم شده است که هر بخش کاربردهای ویژه‌ای را به همراه دارد. یک سیستم پیشرفته ناوبری با تکنولوژی واقعیت افزوده، با کمک دوربین‌های تعبیه شده در سراسر خودرو، یک رانندگی فوق پیشرفته را ارائه می‌دهد.

CAD-03.jpg

به عنوان مثال، سیستم ناوبری با نمایش نشانگرها به صورت واقعیت افزوده در خیابان‌ها، و همچنین نمایش مجدد تابلوهای راهنمایی رانندگی، سهولت در رانندگی را افزایش خواهد داد. این سیستم ناوبری به بخش صوتی Escalade 2021 هم متصل است. به عنوان مثال، زمانی که سخنگو از شما درخواست می‌کند که به سمت چپ بپیچید، تنها اسپیکرهای سمت ماشین صدای سخنگو را پخش می‌کنند.

CAD-04.jpg

سیستم تعلیق به دو شیوه کار می‌کند؛ شیوه نخست کنترل الکترونیکی توسط کامپیوتر و شیوه دوم کنترل به وسیله فشار هوا است. فضای داخلی Escalade 2021 به نسبت مدل پیشین با تغییرات جذابی همراه است. ابعاد بدنه گسترش یافته و فضای حمل بار نیز تا 68 درصد بزرگ‌تر شده است. سیستم مولتی مدیای Escalade 2021 به 19 اسپیکر ساخت شرکت صاحب نام AKG مجهز شده است. در صورت نیاز، کاربران می‌توانند یک نسخه پیشرفته‌تر با 36 اسپیکر را سفارش دهند! سه آمپلی فایر جداگانه به تأمین نیروی این سیستم صوتی می‌پردازند. کادیلاک تا کنون اشاره‌ای به قیمت Escalade 2021 نکرده اما پیش‌بینی می‌شود که این SUV مدرن و جذاب در سه ماهه سوم امسال روانه بازار شود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار