کد خبر: ۲۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 05
وب‌رمز یکی از ۵ شرکت برتر کشور در حوزه میزبانی وب است و نزدیک به دو دهه است که که به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های حوزه آی‌تی ایران خدمات هاستینگ، دامنه، سرور مجازی و اختصاصی را در کنار طراحی سایت اختصاصی، پورتال سازمانی و دیجیتال مارکتینگ به سازمان‌های بزرگ عرضه می‌کند.

وب‌رمز یکی از ۵ شرکت برتر کشور در حوزه میزبانی وب است و نزدیک به دو دهه است که که به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های حوزه آی‌تی ایران خدمات هاستینگ، دامنه، سرور مجازی و اختصاصی را در کنار طراحی سایت اختصاصی، پورتال سازمانی و دیجیتال مارکتینگ به سازمان‌های بزرگ عرضه می‌کند.

بزرگترین گردهمایی صاحبان استارتاپ در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال ۹۸ برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف تبادل تجارب و ارتقای کارآفرینی کشور و معرفی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر در شهرک غرب، انتهای خیابان دادمان، پژوهشگاه نیرو، سالن خلیج فارس برگزار می‌شود.

در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شرکت وب‌رمز به عنوان حامی تجاری میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

شرکت وب‌رمز مفتخر است که مجری پروژه طراحی وب سایت برندهای معتبری همچون سرامیک البرز، شرکت دانش بنیان مداریا، کلینیک جراحی لیمون، مشاورین املاک خانه جاویدی، محصولات آرایشی بهداشتی بیزانس، موسسه حقوق بین الملل دیوان، صنایع پلاستیک جهاد زمزم، شرکت تاکسی رانی باغ آسمان، انتشارات بزرگ نشر نی، شرکت صنایع پتروشیمی بیلیتزکو، شرکت صادرکننده خشکبار سام، شرکت تجهیزات فشار قوی تکین برناکیش، شرکت سیستم‌های امنیتی فرابین، شرکت یراق آلات بازل کالا وفروشگاه تجهیزات قهوه کافه پارت بوده است.

پیش به سوی تجارت آنلاین

طراحی سایت حرفه‌ای و یا طراحی پورتال سازمانی پلی است که شما را به دنیای تجارت آنلاین متصل می‌کند و دریچه‌ای است که بتوانید خود را در سطح بین المللی معرفی کنید. اما یک سایت حرفه‌ای برای معرفی برند شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

با توجه با گسترش استفاده کاربران از گوشی‌های هوشمند کاربران اینترنت فعالیت‌های آنلاین خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند. بنابراین مهم است زمانی که سایت ما را در مرورگر گوشی خود باز می‌کنند صفحات مختلف سایت دچار به هم ریختگی نشود. طراحی ریسپانسیو سایت این قابلیت را برای سایت فراهم می‌کند که در صورت نمایش سایت در نمایشگرهایی با سایز متفاوت، آیتم‌های مختلف سایت دچار به هم ریختگی نمی‌شود و سایت به شکل صحیح نمایش یابد.

یک سایت حرفه‌ای باید تولید محتوای تخصصی داشته باشد تا در نظر کاربر نسبت به سایر کاربران متمایز باشد. تولید محتوای ارزشمند جنبه آموزشی داشته و سطح آگاهی تخصصی جامعه را بالا می‌برد. اینکه از نظر کاربران سایتتان شما یک سایت مرجع به حساب بیایید قدم مهمی در رشد برند شما به حساب می‌آید.

کاربران سایت خود را چطور مدیریت کنیم؟

زمانی که کاربران سایت شما در حال مشاهده سایت شما هستند اطلاعات سایت از طریق هاست در سایت نمایش می‌یابد. هاست فضایی است که این امکان را به شما می‌دهد که فایل‌های سایت خود را روی آن بارگذاری کنید تا کاربران بتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند. زمانی که سایت شما رو به رشد باشد هر روز به تعداد کاربران سایت شما اضافه می‌شود .برای مدیریت کردن حجم بالای ترافیک می‌توان از سرور اختصاصی بهره گرفت.

بسیاری از سایت‌های دانلودی و فروشگاهی و همچنین سایت‌های بزرگ کشور از سرور اختصاصی استفاده می‌کنند. سرور اختصاصی این امکان را فراهم می‌کند تا از تمام امکانات سخت افزاری سرور به صورت کامل و اختصاصی استفاده کنید.

خدمات سرور اختصاصی وب‌رمز

در سرور اختصاصی می‌توان از تمام منابع سرور مانند هاردیسک، رم، پردازنده، پهنای باند به صورت کامل استفاده کرد و از طریق سرور اختصاصی امنیت و پایداری اطلاعات را در سطح بالا تضمین است. سایت‌هایی که تعداد بازدیدکننده آن ها بالا است و سایت هر روز ترافیک بازدید زیادی را تحمل می‌کند بهتر است که از سرور اختصاصی برای مدیریت ترافیک سایت استفاده کنند.

برای توسعه وب سایت به چه فاکتورهایی نیاز است؟

توسعه یک وب سایت نیازمند نیرویی متخصصی است که به صورت پیوسته بر روی سایت فعالیت داشته باشند و سایت به صورت منظم به روزرسانی شود. اعتبار یک سایت از طریق گوگل تایید می‌شود. توسعه سایت از یک طراحی حرفه‌ای اصولی آغاز می‌شود و با فاکتورهای دیگری ادامه می‌یابد. در صدر این فاکتورها تولید محتوای سئو شده نقش اصلی را ایفا می‌کند. تولید محتوای ارزشمند شامل تولید محتوای با کیفیت به همراه فیلم و عکس است که مخاطب را در سایت شما نگه می‌دارد اما آن چیزی که کاربر را به سمت سایت شما هدایت می‌کند یک سئو حرفه‌ای می‌باشد.

سئو سایت چگونه به توسعه سایت شما کمک می‌کند؟

سئو سایت این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات صفحات سایت شما در اختیار ربات‌های موتور جستجوگر گوگل قرار گیرد. زمانی که این ربات‌ها بتوانند به اطلاعات سایت شما دسترسی داشته باشند در صورتی که کاربر کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما را جستجو کند در صفحات ابتدایی نتایج جستجو سایت شما نمایش می‌یابد.

کلمات کلیدی یک سایت چگونه تعیین می‌شود؟

کلمات کلیدی بر اساس جستجوی کاربران اینترنت تعیین می‌شود. این بدین معنی است کشف کنید زمانی که کاربران به دنبال موضوعی هستند با استفاده از چه عناوین و کلماتی جستجوی خود را آغاز می‌کنند؟ زمانی که به این کلمات و میزان جستجو آن‌ها دست یابید می‌توانید براساس آن کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت سایت خود را تعیین کنید. این کلمات کلیدی توسط کارشناس سئو و با استفاده از ابزارهای آنلاین استخراج می‌شود.

استفاده از تبلیغات گوگل برای افزایش بازدید و فروش سایت

استفاده از تبلیغات در گوگل این امکان را برای سایت شما فراهم می‌کند تا در یک بازه زمانی خاص لینک سایت شما در لینک ابتدایی صفحه نتایج جستجو نمایش یابد و بیشتر دیده شوید. این دیده شدن باعث می‌شود کاربران بیشتری به سایت شما هدایت شود و هرچه کاربران بیشتری از سایت شما بازدید داشته باشند فروش سایت شما نیز افزایش می‌یابد. بسیاری از کسب‌وکارها مانند آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها، سایت‌های خدماتی از تبلیغات گوگل ادوردز برای ارتقای فروش خود در بازه‌های زمانی خاص و مناسبت‌ها استفاده می‌کنند.

هرچه سایت شما از سئو قوی‌تری برخوردار باشد در هنگام فعال کردن تبلیغات ادوردز گزینه‌های بیشتری از سمت گوگل برای تنظیم تبلیغ در اختیار سایت شما قرار می‌گیرد. تبلیغات ادوردز این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تبلیغ شما برای یک منطقه جغرافیایی مشخص نمایش یابد و بدین ترتیب می‌توانید تبلیغ را به صورت هدفمند تنظیم کنید تا بازخورد با کیفیت‌تری داشته باشید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار