کد خبر: ۲۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 05
در حال حاضر اگر یکی از محصولات اپل شما خراب شود راهکارهای مختلفی برای تعمیر آن وجود دارد، به طور مثال برای تعمیر گوشی‌های آیفون می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های رسمی اپل یا مراکز تعمیر مورد تایید اپل مراجعه کنید.
به گزارش آی تابناک : در حال حاضر اگر یکی از محصولات اپل شما خراب شود راهکارهای مختلفی برای تعمیر آن وجود دارد، به طور مثال برای تعمیر گوشی‌های آیفون می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های رسمی اپل یا مراکز تعمیر مورد تایید اپل مراجعه کنید. حال به تازگی اپل امکان تعمیر گوشی آیفون در محل کاربر را برای کاربران کشور آمریکا فراهم کرده است.

اپل به تازگی گزینه‌ای را در بخش خدمات وب‌سایت خود تعریف کرده است که امکان تعمیر گوشی آیفون در محل را برای کاربران آمریکایی ممکن می‌سازد. این سرویس با همکاری شرکت "Go Tech Services" که یکی از تعمیرکاران رسمی اپل به شمار می‌رود راه اندازی شده است. در حال حاضر این سرویس فقط برای کاربران شهر‌های سان فرانسیسکو، لوس آنجلس، نیویورک، شیکاگو، هیوستون و دالاس راه‌اندازی شده است و فقط موارد خاصی را شامل می‌شود.

در حال حاضر تعمیرات در محل اپل فقط شامل تعویض صفحه نمایش آسیب دیده گوشی‌های آیفون می‌شود و در کمال تعجب امکان تعویض باتری در محل وجود ندارد، در صورتی که تعویض باتری از تعویض صفحه نمایش آسان‌تر است. در حال حاضر این خدمات فقط برای گوشی‌های آیفون ارائه می‌شود و تعمیر سایر دستگاه‌های اپل مانند لپ‌تاپ‌های مک‌بوک در محل ممکن نیست.

در حال حاضر در بخش خدمات وب‌سایت رسمی اپل در آمریکا گزینه جدیدی اضافه شده است که کاربران می‌توانند زمان بندی را برای تعمیر دستگاه خود در محل انتخاب کنند. این دفعه اولی نیست که اپل خدمات تعمیر در محل را ارائه می‌کند، بلکه پیش از این تعمیر در محل برای کاربران سرویس AppleCare for Enterprise فعال بوده است.

همان‌طور که می‌دانید هزینه تعمیر محصولات اپل توسط خود این شرکت و نماینده‌های رسمی آن بسیار گران‌تر از تعمیرگاه‌های غیر رسمی است، زیرا اپل بجای تعمیر قطعه معیوب آن را کاملاً تعویض می‌کند و دستمزد بیشتری را برای انجام یک کار ساده دریافت می‌کند. در راستای سیاست‌های دیرینه اپل، این شرکت اعلام کرده است که هزینه ایاب و ذهاب برای سرویس تعمیرات در محل را از کاربر دریافت می‌کند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار