کد خبر: ۲۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 04
سفر به یک کشور یک چیز است و زندگی دائمی در آن چیزی دیگر.
به گزارش آی تابناک : در کشورهایی همچون نروژ، سوئیس و ایسلند خانه هایی وجود دارد که اجاره بهای آن ها تقریباً نصف اجاره بهای خانه های شهر نیویورک است. اما این مسأله فقط در مورد هزینه ی اجاره ی خانه صدق می کند و اگر دیگر هزینه های معمول را در نظر بگیریم، متوجه می شویم که هزینه ی زندگی در این کشورها کماکان از شهر نیویورک بسیار بالاتر است.

مثلاً طبق همین گزارش، هزینه ی غذای بیرون (غذای رستوران ها) در نروژ ۲۵ درصد بالاتر از شهر نیویورک است و در ایسلند هم قیمت غذای رستوران ها و مواد غذایی، به ترتیب ۳۳ درصد و ۱۹ درصد بیشتر از آن چیزی است که در شهر نیویورک وجود دارد.

در عین حال، در سوئد نرخ مالیات بر درآمد شخصی حدود ۶۲ درصد است. از طرفی در سوئیس یک نرخ مالیات بر درآمد بین المللی وجود دارد که می تواند به ۴۰ درصد برسد، به طوری که آنطور که در گزارش GOBankingRates آمده، سوئیسی ها حتی برای زندگی در خانه ی خود هم مالیات پرداخت می کنند.

وبسایت GOBankingRates برای تعیین گران ترین کشورهای دنیا برای زندگی، تمام کشورها را بر اساس ۵ معیار با شهر نیویورک مورد مقایسه قرار داده. این ۵ معیار عبارتند از: هزینه ی زندگی، اجاره بها، قیمت مواد غذایی، قیمت منوی رستوران ها و قدرت خرید در آن کشور (نسبت میان قدرت خرید کالاها و خدمات در یک کشور با متوسط درآمد در همان کشور).




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار