کد خبر: ۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 04
XDA-Developers موفق به کشف ردپای دو گوشی جدید با کُدهای umi و cmi در فایل build.prop شیائومی شده است که انتظار می‌رود Xiaomi Mi 10 و Mi 10 Pro باشند.پیش‌تر نیز آپدیت اپلیکیشن گالری MIUI خبر از وجود دوربین 108 در گوشی‌های یاد شده داده بود.
به گزارش آی تابناک : XDA-Developers موفق به کشف ردپای دو گوشی جدید با کُدهای umi و cmi در فایل build.prop شیائومی شده است که انتظار می‌رود Xiaomi Mi 10 و Mi 10 Pro باشند.پیش‌تر نیز آپدیت اپلیکیشن گالری MIUI خبر از وجود دوربین 108 در گوشی‌های یاد شده داده بود.

شیائومی به طور رسمی تأیید کرده گوشی‌های سری می 10 بر پایه چیپست جدید اسنپدراگون 865 کوالکام خواهند بود. این در حالی است که در سری Mi Note 10 از چیپست های میان رده سری 700 کوالکام استفاده شده است. همچنین برای اولین بار در سری می 10، شاهد دوربین 108 مگاپیکسلی خواهیم بود.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای گوشی Mi 10 Pro  شیائومی می‌توان به وجود شارژ سریع 66 واتی و 16 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. همچنین برای این گوشی به‌کارگیری صفحه نمایش بسیار سریع 120 هرتزی در ترکیب با پردازنده گرافیکی پرقدرت چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام متصور است.

وجود یک گوشی سوم نیز مطرح است که با کُد lmi شناخته می‌شود و گمان می‌رود Redmi K30 Pro باشد. این گوشی نیز به چیپست Snapdragon 865 کوالکام مجهز است. با این حال ظاهراً از دوربین 64 مگاپیکسلی استفاده می‌شود. دست کم این چیزی است که اپلیکیشن گالری شیائومی به ما می‌گوید. اگر از چیپست داخل آن صرف نظر کنیم، سایر ویژگی‌های  سخت افزاری Redmi K30 Pro مشابه Redmi K30 5G است که از چیپست اسنپدراگون 765G بره می‌برد.

گوشی‌های Redmi K30 همین حالا هم به صفحه نمایش 120 هرتزی مجهز است و در این باره ارتقا مورد انتظار نیست اما باید دید سرعت شارژ Pro بالاتر از 30 واتِ Redmi K30 5G خواهد بود یا نه. هم زمان می دانیم گوشی پوکوفون Pocophone X2 هم در راه است که شایعات خبر از ویژگی‌های نزدیک به Redmi K30 معمولی داده‌اند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار