کد خبر: ۲۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 03
ویروس «کرونا» همچنان در حال قربانی گرفتن در سراسر جهان است؛ وحشت مردم جهان به دلیل عدم توانایی دولت‌ها در کنترل این ویروس نیز به سرعت در حال افزایش است.
به گزارش آی تابناک : ویروس «کرونا» همچنان در حال قربانی گرفتن در سراسر جهان است؛ وحشت مردم جهان به دلیل عدم توانایی دولت‌ها در کنترل این ویروس نیز به سرعت در حال افزایش است. در این میان برخی رسان‌ها با توجه به جزئیات عجیب این بیماری، آن را با فرانچیز بازی «اویل» مرتبط می‌دانند! آیا ویروس Corona جریان بازی‌های ترسناک اویل را تداعی می‌کند؟

احتمالاً از نظریه پیش‌بینی وقایع و اتفاق‌های جهان مطلع هستید؛ برخی وقایعی که تا در انیمیشن و سریال‌های سال‌های اخیر دیده شده و شاهد به وقوع پیوستن برخی از آنها در دنیای واقعی بوده‌ایم. اینک ویروس کرونا نیز از این زاویه مد نظر قرار گرفته است. برخی رسانه‌ها، از جمله خبرگزاری «کوتاکو» مطالبی را در زمینه ارتباط این ویروس با بازی Resident Evil منتشر کرده‌اند که گیمرها بیش از هر شخص دیگری آن را درک خواهند کرد.

این ویروس برای نخستین بار در شهر ووهان (Wuhan) چین دیده شد. از قضا یک شرکت تحقیق و توسعه دارو، با نام RLSW نیز در این شهر مستقر است که نشان آن دقیقاً مشابه با نشان «شرکت آمبرلا» در بازی رزیدنت ایول است. در بازی Resident Evil یک شرکت دارو سازی باعث انتشار یک ویروس مهلک شده و دولت‌ها پس از مدت‌ها تلاش، امکان مقابله با آن را از دست دادند. ویروس در سراسر جهان پخش شده و یک آخرالزمان وحشتناک را رقم زد.

evile-02.jpg

افزون بر نشان این شرکت دارو سازی که مشابه نشان آمبرلا در بازی ایول است، شباهت عجیب نام ویروس Corona با نام شهر Racoon City است. به ادعای سردبیر این رسانه، این میزان از شباهت‌ها نمی‌تواند اتفاقی باشد! برخی رسانه‌های دیگر نیز به استناد ویژگی‌های این ویروس و اتفاق‌های اخیر، آن را بی شباهت با بازی Resident Evil نمی‌دانند. برخی رسانه نیز این تئوری را احمقانه توصیف می‌کنند.

evile-01.jpg

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این مسئله یک تئوری دیوانه وار و یا نزدیک به واقعیت است؟ آیا این ویروس هم مانند برخی موارد پیشین در بازی و انیمیشن‌ها پیش‌بینی شده بود؟




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار